Zondag: vrij spelen begint later. Enne..

Aanstaande zondagochtend wordt het Amsterdamse jeugdkampioenschap gespeeld door de landelijke jeugdspelers. Een kans om de toekomst van ons tafeltennis in het heden aan het werk te zien. Het belooft weer mooie wedstrijden.

Het AJK vindt plaats vanaf 10.00 uur tot ongeveer 14.00 uur. Na de laatste wedstrijd is de zaal weer vrij om vrij te gaan spelen.

Enne, volgende week zondag zijn de clubkampioenschappen. Op alle niveaus wordt gespeeld. Dus ook beginnende recreanten kunnen hun hart komen ophalen. Ook inspirerend om onze toppers aan het werk te zien, trouwens.

Ik zoek mensen, die op 2 juni een uurtje willen barren. Aan mij mailen leen@leenspeelman.nl  is voor mij het handigst.  Lisanne en Nathalie zullen de organisatie van het toernooi op hun draagkrachtige schouders nemen. Binnenkort wordt via de site aan je gevraagd om je op te geven. Dit is vooral belangrijk om een goede inschatting te maken voor de inkoop en de verdere organisatie.
Dank je voor je medewerking, bij voorbaat, tijdens en daarna,

1 gedachte over “Zondag: vrij spelen begint later. Enne..

1. En morgenavond, 24 mei dus, spelen onze bekerteams 1, 2, 7 en 9 om de prijzen. In de zaal van Flits/Theresia. De Struyck, Oostzijde 132, Zaandam. Dat je het maar weet. Publiek is toegestaan ?