Weer open; zonder tegenbericht op komende maandag

Beste door het tafeltennisvirus geïnfecteerde collegaleden,

Het ziet er maximaal hoopvol uit. Vanaf komende woensdag de 19e mag er binnen weer gesport worden.

Dat betekent, dat het reserveringssysteem van de eerste helft van dit verenigingsjaar weer in werking wordt gezet.

We gaan stipt worden op de coronamaatregelen. Voor een aantal leden is dat bepalend of ze al dan niet durven te komen spelen. Heel begrijpelijk. Schrijver dezes is maximaal gevaccineerd. Hij heeft makkelijk praten.

We gaan op 7 tafels spelen, zonder hekjes. Afstand van 1,5 meter kan dan toch goed bewaakt en bewaard blijven.
Geen mondkapje nodig als je speelt. Nog even geen dubbels.
Mondkapje buiten het speelveld VERPLICHT.
Douche en kleedkamers zijn nog dicht.
Consumpties zijn op het terras toegestaan. Tot 20.00 uur. Dus overdag kan de bar gebruikt worden. De barruimte is gesloten. 1,5 m. op terras in de gaten houden.
REGISTRATIE IS VERPLICHT : reserveren voor vrij spelen en training kan vanaf nu.
De spelers in team 1 tot en met 10 kunnen intekenen bij Marcel Nabarro. bij voorkeur whatsapp  (06 25 05 62 60)
Alle jeugdspelers die vrij willen spelen, kunnen ook reserveren bij Marcel Nabarro.
De spelers van de teams 11, 12, etc. tekenen in bij Leen Speelman. Via whatsapp bij voorkeur (0 649 98 24 73).
CompetitiespelersRecreanten en Vrije spelers die op maandagavond trainen reserveren via Herman.
De recreanten die NIET op maandag trainen (bv ivm speelniveau) tekenen in bij mij, Leen Speelman.
(Bovenstaande info vind je ook boven de zaalagenda: HIER)

Zondagochtend wordt de zaal schoon gemaakt (dank je Kim en Wei), op maandagavond is er een aantal leden (dank jullie!!!), dat de bar en keuken schoon gaat maken. Aanmelden kan nog bij Marleen (marleen@ttv-tempoteam.nl). Overdag wordt er trouwens ook van alles gedaan. Mocht je tijd hebben: bel Marcel, dan kun je met hem overleggen of je je energie waardevol om kunt zetten in werk voor je club.

En mocht je bucks in het systeem ontdekken: geef het even door, zodat het vrijwilligerswerk toch een professioneel niveau kan halen.

Tot op de club!!!!!!!!

Namens het bestuur,