We zijn begonnen. Kom aanmoedigen, genieten, steunen

Beste Allemaal,

Na een in goede sfeer verlopen ALV, waarop als nieuwe bestuursleden Hossein Rashidi en Marcel Nabarro tot het bestuur zijn toegetreden, kunnen we ons nu weer helemaal richten op de competitie.

De eerste wedstrijden zijn al gespeeld: uit. Morgen, vrijdagavond, spelen er vijf teams thuis, twee daarvan duiken in het Spaarne. Ik ook en ik zal mijn watervrees dus moeten overwinnen.

Ik vertrouw erop, dat het barwerk van Sander door andere leden ondersteund wordt. Ons nieuwe team 8 wens ik een extra mooi begin. We hebben zin in jullie: enthousiast, gaan voor de winst, …. en winst vierend, verlies wegspoelend… We gaan het meemaken.

Zaterdag begint, net nadat de laatste mensen van de vrijdagavond hun bed zijn gaan opzoeken, om 10.00 uur de jeugd. Team 4 veel plezier en ontspanning gewenst. Winnen is een gevolg, als de tegenstander minder goed speelt.

Vanaf 11.00 uur spelen jeugd Team 1 en 2 hun wedstrijd in de landelijke competitie. Ook aan jullie geef ik graag mee: volle aandacht, ontspanning en in je mogelijkheden (blijven) geloven. Geniet ervan.

Om 16.00 uur beginnen de thuiswedstrijden van team 1 t/m 4 en 6.

Ons nieuwe team 2, M3 zal ik maar zeggen (Melanie, Marco, Martijn), speelt zijn eerste wedstrijd. Leuk, meteen tegen US. En team 4 ook tegen US. Dubbele thuiswedstrijden.

We zijn natuurlijk ook heel nieuwsgierig naar hoe de andere drie teams het gaan doen. Gaat het lukken in de overgangsklasse?

We mogen blij spreken over een versterking van ons 1e team doordat Yana Timina graag een zestal wedstrijden in het eerste team wil spelen. John is in vorm (US-open getoond), Mark is er ook klaar voor. Op weg naar de promotieklasse lijkt ons.

Kortom, allemaal sportief genieten en succes gewenst.

Namens het voltallige oude en nieuwe bestuur!

Helaas moet ik begin zaterdagmiddag voor een week op vakantie. Afwezigheid door overmacht.