Vrij spelen, clubkampioenschappen, laatste wedstrijden

Al twee donderdagavonden heb ik verbaasd gekeken naar het geringe aantal spelers, dat vrij kwam spelen. Gemiddeld een stuk of 8!

In zaalrooster kun je zien of je je kan komen uitleven, als speler of als supporter. Op de donderdagavonden komen er ook nog wat bekerwedstrijden aan. Maar komende donderdag is het vrij spelen.

Overigens, overdag is de zaal bezet vanaf een uur of 12.00. Kun je ook in het zaalrooster zien.

De woensdagmiddag is een groot succes. We zijn dus heel blij met het initiatief van Douglas.

Zondag 2 juni is het eindejaarstoernooi.

Deze competitie kunnen we uiteraard geen 11 kampioenen vieren. Maar hoera, jeugdteam 2 staat in Landelijk C oninhaalbaar bovenaan!.gefeliciteerd.

En jeugd team 4 staat er ook voortreffelijk voor.

Senioren: Team 1 staat op de mooie tweede plaats in de promotiepoule. Team 2 zou best wel eens kampioen kunnen worden. Een prestatie van formaat. Team 6 staat op kop, Floris van team 17 staat vrijdagavond klaar met We are the champions. Nog drie punten nodig daarvoor.

Een paar dingetjes nog. Heel binnenkort wordt contactloos betalen mogelijk. Het apparaatje daarvoor werkt al wel via de app op de telefoon, maar nog niet naar behoren via de iPad.

Wist je dat kapotte balletjes niet van zelf in de vuilnisbak rollen? Niet zo raar dus, dat ze ook bovenaan de trap blijven liggen.

En waar vind je op de site alle standen bij elkaar? Handig, hoor.

Hopend op een feestelijke Ajax-avond,