Vrij spelen a.s. weekend, competitie spelen, clinics

Beste Allemaal,

Komend weekend speelt ons eerste op zondagmiddag vanaf 14.00 uur een competitiewedstrijd. Volgens de regels van de NTTB mag er tijdens de wedstrijd in de zaal dan niet getraind worden. De zaal is daardoor zondagochtend tot slechts 12.00 uur beschikbaar voor vrij spelen. Daarna dus inspelen voor de erediviespelers.

Om ruimte te maken voor vrij spelen, is Lucia bereid om de zaal op zaterdagochtend te openen. Vanaf 9.00 uur zelfs. Zijn er belangstellenden? Marcel Kinsbergen is bereid om de zaal vanaf 12.00 uur open te houden? Er kan worden gespeeld tot 15.30 uur. Daarna speelt US competitie, inspelen, spelen.

Reageer even op dit bericht op de site. Als er al een paar spelers zich opgaven, hoeft dat niet meer. Dan weten Lucia en Marcel, dat ze niet voor niets gaan komen.

Lucia zou heel graag haar batje terugkrijgen. Is vorige week donderdag in een verkeerde tas terechtgekomen. Onderaan het handvat staat een  L.  Deze keer dus niet van Leen. Ze heeft wel een ander batje gevonden. Ruilen?

Hou de zaalagenda in de gaten. Komende weken zijn er clinics voor scholen. Op die momenten is de zaal gesloten voor trainen en vrij spelen.

Wie competitie wil gaan spelen in de voorjaarscompetitie en nog geen competitie speelt, moet dat doorgeven voor 1 december.

Mocht je willen stoppen met competitie ook dat moet je voor 1 december doorgeven.
Ook andere wensen, mutaties, wat competitie spelen betreft, doorgeven aan onze wedstrijdsecretaris senioren:

Priscillla_loesberg@hotmail.com

En blijf vrolijk doorgaan,

4 gedachten over “Vrij spelen a.s. weekend, competitie spelen, clinics

1. De zaal gaat dus om niet open op zaterdagochtend. Om 12.00 uur is er ook maar 1 aanmelding. Heel jammer, Harry.
    Tenzij er nu nog aanmeldingen komem om te spelen vanaf 12.00 uur.