Vragen en verzoeken: Is het te bar?

Beste Leden, In grote lijnen kunnen we met een gerust hart zeggen, dat we in een goede periode zitten met Tempo-Team.

We groeien, de zaal is volop enthousiast in gebruik, de bar is er niet voor niets, de jeugd boekt mooie resultaten en binnenkort kunnen we op de site de teams voor de komende competitie presenteren. Sander heeft dan weer het onmogelijke gedaan. Heb je eindelijk tijd om je helemaal op je gaan trouwen te richten!

Toch heb ik namens het bestuur een aantal verzoeken aan alle (actieve) leden.

1) Neem geen tafels of stoelen of banken in bezit door daar je tas op te zetten of je kleding neer te leggen. De tafels worden beschadigd doordat de tassen vaak scherpe onderkanten hebben. En los daarvan: het zou natuurlijk helemaal geen verzoek moeten zijn. Daar is het te logisch voor.

2) Er liggen veel onbetaalde bonnen bij de bar. Wat het bestuur wil, is dat er helemaal geen bonnen liggen en dat iedereen zijn rekening voor het weggaan voldoet. Waarom? Nou, we moeten onze bestellingen ook direct betalen. Als barman moet je steeds alle bonnen door om na te gaan of er iemand aanwezig is met schuld. Die wordt er dan op aangesproken en regelmatig is er dan ook nog een discussie of die bon wel klopt. Willen we vanaf. Eind juni is einde boekjaar voor ons. Zorg dat dan alle bonnen betaald zijn.

3) zoals al eerder gemeld: na 20 jaar super veel voor de club te hebben gedaan, gaat Cees in september zijn taken neerleggen. We zoeken heel hard naar iemand, die de bestellingen en de barinkomsten wil verzorgen.  Je hoeft daarvoor geen bestuurslid te zijn, maar wel een aantal uren per week beschikbaar hebben. Wil je het overwegen? Neem dan contact op met Cees of met mij om te horen wat het inhoudt en hoe geweldig nuttig je je kunt maken voor de club. De bar is de ruggengraat van de club. (Niet het hart dus, hè.)

En omdat het niet van een kant kan komen: Leffe op de tap €1,50 tot het fust leeg is. Dan kan de Bok erop. Blikjes  Icetea € 1.-

4) vrijdagochtend om 11.00 uur debuteert onze schoonmaakster Marriëtte Huisden. Ze komt iedere week 3 uur schoonmaken. Meestal op vrijdag. Wil je haar een handje helpen? Zou fantastisch zijn. Er is meer te doen, dan in 3 uur kan.

Michiel van Pelt zoekt nog een maatje om samen schoon te maken. Neem contact met hem op. We zoeken sowieso nog uitbreiding van ons schoonmaakteam. Dus als je 1 keer in de maand een paar uur beschikbaar hebt ……. Vele handen maken schoolwerk.

Het bestuur gaat er overigens vanuit, dat jullie zelf de tafeltennistafels schoonmaken. Doekjes genoeg in de keuken. Vragen aan de barman.

Een mooi moment was onlangs, dat een van onze zeer gewaardeerde spelers ontdekte, dat al het werk niet door kaboutertjes wordt gedaan. Hij stak na deze ontdekking onmiddellijk zijn handen uit de mouwen. Zo’n gebaar houdt de moed erin bij iedereen, die zich al inzet.

En, hoera, dat zijn er best wel veel.

5) Ik hoop een verslagje te ontvangen van de landelijke jeugdwedstrijden van afgelopen weekend, zodat we allemaal kunnen meeleven met de resultaten van onze jeugd, die daar mocht spelen.

vertrouwend op een positieve ontvangst van dit bericht,

namens het bestuur,