Verloren, gevonden, het is bar. De maandag.

Dag Allemaal en Iedereen,

Altijd wel iets, hè.

VERLOREN: Karel van HTC is vorige week zijn batje kwijt geraakt na tegen ons 14e team gespeeld te hebben. Aangezien hij er alle drie zijn wedstrijden mee heeft gewonnen, verlangt hij extra sterk naar zijn batje terug: Andro all pluscsv en natuurlijk met rubber Yasaka 7 soft. Gezien, gevonden? Het kan nog erger: Een speler heeft zaterdag zijn trouwring verloren. “Natuurlijk” een pijnlijk verlies. Er is al een intensieve speuractie geweest: zelfs de stofzuigerzak is leeggehaald. Dus als je nochtans in ons gebouw een trouwring tegenkomt, bezorg die dan ajb bij mij. Nee niet je eigen trouwring inleveren. Gewoon liefdevol doorgaan.
GEVONDEN: Het aantal drinkflessen, doppers, ed. dat achterblijft, is indrukwekkend. De logische aanpak om je naam erop te zetten, blijkt bij veel mensen bij eventuele goede voornemens te blijven. Dus wat te doen met al die doppers. Te milieuonvriendelijk om ze zomaar weg te gooien. Ik zet ze op de bar en als je er een ziet, die graag bij je wil zijn, neem die dan mee. Afwassen, je naam erop en de drinkfles is ook blij, dat hij niet naar het grofvuil gaat. Die €2- die we eerst vroegen, laat ik aan jou over.
Handdoeken hebben we nog steeds in grote voorraad. Voor een € 1.- heb je er al een. Zolang het overschot strekt
BAR: We vinden het echt te bar, dat er een natte jas op de professionele, houten voetbalspeltafel werd gelegd. Een lievelingsuitspraak van mijn vroegere Engelse leraar Engels was: use your brains if any. Ik schat in, dat iedereen genoeg brains heeft om in te zien, dat hout en water vijanden zijn. En water wint.
Metr genoegen zien we, dat de bardiensten door de teams enthousiast worden uitgevoerd. Top. Een paar aandachtspunten, zodat het enthousiasme tot nog groter succes leidt. Lees de handleiding van de iPad van te voren. Dyslexie is geen geldig excuus. Er zitten genoeg plaatjes bij. Aangezien de checklist voor het afsluiten van de bar onbeduimeld blijft, zetten we die binnenkort op de site bij de bardiensten Ook lezen graag. Dan weet je, dat bij het afsluiten er geen glazen staan op het werkoppervlak, het sumupapparaat achter wordt gelegd, het koffiezetapparaat basaal schoon wordt gemaakt en zo. Verfijning is voor iedereen fijn.
MAANDAG: Nu we een stop hebben moeten zetten op nieuwe leden voor de training op maandag wijst het bestuur er nogmaals op, dat er best wel veel  momenten om vrij te spelen zijn. Dus als recreanten lid worden, dan kunnen ze wekelijks vaak vrij spelen en desgewenst individueel les nemen: John, Joeri,…
Verder: VAN HARTE AANBEVOLEN IS DAARBIJ HET SPELEN OP DE MAANDAG OVERDAG (ong.10.00-14.00 uur). Alle ruimte en je ontmoet er ook oude rotten, die o.a. doorkneed zijn in het tactisch maken van ons geweldige spelletje. Dit geldt dus voor iedereen en is daarnaast wellicht een extra reden om toch lid te worden ook al is er even geen ruimte voor de training op de maandagavond.
VRIJ SPELEN OP DONDERDAGAVOND: nu de competitie even twee weken stil ligt door de herfstvakantie, kan er op de donderdagavond weer vrij gespeeld worden. Vanaf 20.00 uur! Alleen eerder (vanaf 19.30 uur), als de selectiespelers daarvoor ruimte laten.
Kan iemand de bar komende donderdagavond doen tot iig half 10? Ik werk die avond.
Vrij spelen, trainen op de vrijdagavonden wordt op het laatste nippertje in de zaal-agenda gezet. Het hangt van de barbezetting door Sander af (tenzij iemand anders zich meldt)

Vertrouwend op ieders medewerking,