Ups en downs

Beste Tempo-Teamers,
Ons clubleven is er natuurlijk een van ups en downs. Om maar eens met een paar ups te beginnen: er was weer een groepje leden, dat het dak op ging om het blad te verwijderen. Stroomt de regen weer goed weg. Herman en Henk hebben de gordijnen in de gang verder opgehangen en de donker groene rand in de zaal gemaakt. Heel mooi, hè.
De bedoeling is, dat daar nog meer sponsorborden komen te hangen. Brochure ligt bij de bar. Zet je in!
Een paar downs: een doos vol met pakken met koffiebonen is uit de voorraadruimte verdwenen. Ik vertrouw erop, dat degene die deze bonen gebruikt er een nare bijsmaak bij heeft.
Er zijn nog zo’n 25 leden, die hun contributie niet hebben betaald. Ook is de factuur voor een aantal leden een aanleiding om hun lidmaatschap op te zeggen. In mei was iedereen al verzocht om voortzetting lidmaatschap te overwegen. Nu zitten we met onkosten die we echt blijven declareren. Desnoods laten we innen door een incassobureau, denk ik zo maar.
Een up is zeker, dat de zaal enthousiast gebruikt wordt en dat er zich weer regelmatig nieuwe leden aanmelden. Hoera.

Mogelijkheden tot ups die nu nog down zijn: Word als je financiën dat toelaten ajb Vriend van Tempo-Team. We hebben het hard nodig:uitbreiding training bijvoorbeeld.
ELK BEDRAG IS EEN UP. Formulier op informatiebord en  via de site natuurlijk ook mogelijk. Zie sitebar.

Het bestuur is vanzelfsprekend ook bezig om het aantal schouders, dat onze club draagt uit te breiden. Om maar wat te noemen: Vanaf januari hebben we schoonmaakploegen nodig, bardiensten moeten we zelf gaan draaien, want René is dan erg helaas niet meer in dienst. Dus waardeer onze prachtige mogelijkheden door ze in stand te houden. Vele handen …. je weet het.

Verder is het heel simpel: als je denkt: dat doet een ander wel, dan doet niemand het.

Weet mij of een ander bestuurslid te vinden.

Bedankt, iedereen die zich al inzet, bedankt alvast voor het positief overwegen van je mogelijkheden om mee te helpen.. ook een beetje is meer dan niets.

Nog een up: Zondag 17 december: zaal open om 10.45 uur. Het eindejaarstoernooi begint om 12.00 uur!!

Leen.

8 gedachten over “Ups en downs

1. Ik heb me een keer opgegeven om op 2 december bladeren te rapen van het dak. Gaat dat door? Ik hoop eigenlijk van niet, want heb die dag mogelijk een andere afspraak.

1. Hoi Erik, het gaat niet door. We hebben onlangs het dak al schoongemaakt. Bedankt voor het aanmelden.
      Henk

2. Hoi,
    Een van de ups is dat Tanya gisteren de A-ranglijsttoernooi pupillen in Tilburg heeft gewonnen!
    Vorige jaar had zij ook de eerste plaats welpen gewonnen. In belgie heeft zij ook de VTTL toernooi gewonnen. Binnen kort doet zij mee internationaal voor Nederland voor de 5-Landen toernooi. Jammer dat veel ups worden niet gepubliceerd op de website van tempoteam..

1. Hoi Sermed, Ik ben blij voor Tanya, dat ze zulke mooie resultaten behaalt. En wat up’s betreft: als ze aan me worden doorgegeven, komen ze in principe op de site.
      Overigens, de downs zijn ook onvolledig…