Uitnodiging: US-open is op 3 september

Van Dylan Plett ontvingen we namens US onderstaande aankondiging van de US-open, die gelukkig eindelijk weer kan doorgaan. Hij hoopt, dat er veel Tempo-Teamers gaan meedoen.
‘Beste tafeltennissers,
Het is alweer drie jaar geleden dat we ons mooie toernooi hebben kunnen organiseren, maar we zijn er weer helemaal klaar voor! 3 September aanstaande trekken we alle registers open om er een fantastisch toernooi van te maken. Om 11 uur zullen de eerste wedstrijden van start gaan, een uur eerder kun je al binnenlopen om in te spelen. De finales zullen rond 18 uur plaats vinden.
De indeling zal ook dit jaar niet op licentie zijn, maar op basis van ELO-rating. Hoeveel verschillende klassen er zullen zijn is afhankelijk van het aantal deelnemers. In iedere klasse is er voor de winnaar een mooie prijs!
Disclaimer: zoals altijd zullen jullie prestaties begeleidt worden met wat sfeer verhogende muzikale deuntjes uit de speakers.
Als US zijnde voelen we ons uiteraard sterk verbonden met de studenten. Daarom roepen we een apart studententoernooi in het leven. Dit is vooral bedoeld voor studenten die nog niet of pas sinds kort tafeltennissen en zal plaatsvinden naast het hoofdtoernooi. De US Open geeft jou als student een mooie kans kennis te maken met tafeltennis als wedstrijdsport. Naast dat je zelf kunt strijden voor de studenten-titel, kun je genieten van toptafeltennis op de andere tafels.
Het toernooi zal plaatsvinden in de Amstelcampushal, Tweede Boerhaavestraat 10, Amsterdam.
Deelname voor het toernooi kost 12,50. Besluit je ook mee te genieten van een heerlijke oosterse maaltijd dan komt daar nog 10 euro bij.
Inschrijven voor het toernooi kan via deze link:
Het inschrijfgeld kan overgemaakt worden naar onderstaande rekening t.a.v. US tafeltennis onder vermelding van US Open 2022 en je naam: NL67 ABNA 0597 4745 40
Voor meer informatie kun je mailen naar sporteuropeusopen@gmail.com.’

Met vriendelijke groeten,

Dylan Plett