Training ma en di. Kliks, internet, tja.

Marleen gaat twee weken op vakantie, naar Gambia. Een prachtig land weet ik van Floris, die daar vaste balletjes bezorger is. Dus Marleen extra veel plezier gewenst. Op maandagavond betekent dat voor de training, dat John Scott die tweemaal overneemt. Komende maandag en maandag over een week. Op komende dinsdag 9 april en op dinsdag 16 april is er geen vervangende trainer. De spelers die dan training hebben, kunnen dan onderling trainen. Vrij spelen voor iedereen begint dan gewoon om 21.30 uur.

Het was even slikken toen ik van een verder zeer gewaardeerd lid hoorde, dat deze voor ruim €500.- bij Bol.com had besteld en dat niet had gedaan via Sponsorkliks. In dit geval door een verkeerd idee. Ook al betaal je met  cadeaubonnen, dat maakt niet uit. Alles blijft gewoon hetzelfde, als je via Sponsorkliks op internet bestelt. Alleen wij krijgen er een beetje geld door. De teller staat voor de hele periode op €172.-. Mooi meegenomen, maar er zijn clubs die een stuk kleiner zijn dan wij en dat per maand ontvangen. Kijk nog even hoeveel internetwinkels er aangesloten zijn.                Overigens, als het lagere bedrag komt doordat we consuminderen, dan heb ik daar natuurlijk alle vrede mee.

Internet: Het modem bleek stuk te zijn. Het is vervangen en hopelijk is de snelweg nu niet meer weer snel weg.

Tja. Na de wedstrijden van vorige week zaterdag haalde Sander een halve vuilniszak vol met achtergebleven afval op. Vooral van onze eigen teams perste, Sander er moeizaam nog uit, toen hij me dat onlangs vertelde. Sander verder: Ik vind het….. Toen verstond ik hem niet goed meer.

Een schone groet, zoals we tegen elkaar mogen gaan zeggen.

leen

1 gedachte over “Training ma en di. Kliks, internet, tja.