Teambuildingstoernooi, afgelopen zaterdag

Op zaterdag 24 oktober heeft er bij Tempo – Team een kleinschalige maar toch erg gezellige teambuildingsdag plaatsgevonden.

Omdat de competitie is afgelast is er op een creatieve manier gekeken hoe we toch nog een beetje sportief bezig konden zijn. Bijna alle competitie klassen waren vertegenwoordigd.

19 Spelers uit de 1e divisie t/m de zesde klasse waren aanwezig.

In een negen en een tienkamp werd het een uiterst sportieve middag. Doordat iedereen minstens 9 partijen heeft gespeeld, hebben veel spelers tegenover af en toe onbekende mensen gestaan. Dit resulteerde tot erg leuke en soms verrassende potjes. Spelers met een wat lagere ranking worden makkelijk onderschat, terwijl ze “alles of niets” kunnen spelen tegen hogere spelers. Een verdediger met nopjes met jarenlange tafeltenniservaring bleek voor velen listig. En voor de spelers die gewend zijn in een breed veld te spelen was het de truc om scherp richting de hekjes te spelen. Punten moest je deze dag soms maar slim verdienen.

De wedstrijd tussen John Uyleman en Joel Nabarro was spannend. Joel won, en de halve finales gingen zoals verder wel voorspeld tussen Joel – Ilias en Jorrit – Chris.

Ilias won vrij snel met 3-0 van Joel. Jorrit hield zich trots wat langer staande, maar moest het na een 3-1 nederlaag met cranberrysap doen.

Het was aan Ilias en Chris om te strijden om een flesje Corona, T shirt en chocola (die mocht thuis op de bank genuttigd worden)

Aardig gesloopt, na inmiddels 10 wedstrijden te hebben gespeeld. Toch zo gewaagd aan elkaar dat het in 5 games moest gebeuren. De winst ging naar Ilias, gefeliciteerd!

Iedereen bedankt voor het slagen van de teambuildingsdag. En vooral Nathalie natuurlijk.

Het Bestuur.

6 gedachten over “Teambuildingstoernooi, afgelopen zaterdag

1. Ten eerste ben ik (Marcel Versteeg) niet dezelfde persoon als Marc die de vraag stelt.
    Ten tweede vraag hij welke mensen er een teambuilding nodig hadden en waar je aan kunt geven dat je een volgende keer ook mee wil doen.
    Geen kritiek hoor, gewoon een vraag!