Team 1 en 5: dat vraagt om publiek

Komende zaterdag speelt ons eerste een thuiswedstrijd tegen De Boer/Taverzo 2. Een weer belangrijke wedstrijd, omdat elk punt dat gehaald kan worden, telt voor handhaving in de eredivisie. Twee jaar lang is door ons gespeeld tegen dit team om de eredivisie te bereiken. Twee keer lukte dat op het nippertje niet. Nu ons eerste in de eredivisie tegen ze speelt in een thuiswedstrijd, kunnen we voor thuisvoordeel zorgen. Dus mocht je niet op vakantie zijn, niet jarig, niet hoeven werken, niet … Kortom, mocht je kunnen: ons eerste zal er blij mee zijn. (En als tafeltennisliefhebber: jij ook.)

Tegelijkertijd speelt ons Team 5 tegen Olympia(E) 1 in de overgangsklasse. Ook bij die wedstrijden kun je genieten van een hoog niveau en veel spanning.
Je gaat ogen te kort komen.
De wedstrijden beginnen om 15.00 uur.

1 gedachte over “Team 1 en 5: dat vraagt om publiek