Sinterklaastoernooi. Aanmelden.

Beste Allemaal,

In haar grote enthousiasme over het vorige toernooi heeft Nathalie besloten binnenkort weer een toernooi te organiseren. Het Sinterklaastoernooi.

Wanner? Op zaterdag 5 december van 12.00 tot ong. 18.00 uur.

Voor wie? Iedereen die NIET meegedaan heeft aan het eerste toernooi mag zich aanmelden.

Hoe meld je je aan? Een mail naar nathalievanlierop@gmail.com waarin je aangeeft tot welke klasse je behoort. (Ja, ik weet, dat je tot de klasse der zoogdieren behoort…) Als recreant kun je dus aangeven of je zesde, vijfde, vierde etc. inschat voor jezelf. En de competitiespelers geven hun klasse aan of eventueel een hogere.

Aanmelden vóór wanneer? Voor 1 december.

Nathalie maakt vier poules van 5 spelers. Bij overinschrijving wordt geloot. De uitvallers bij dit tweede toernooi hebben voorrang bij het volgende toernooi. Want dat komt er dit jaar ook nog, zegt Nathalie.

Als er ruimte overblijft melden we dat aan de spelers, die in het eerste toernooi hebben meegedaan.

Degenen die op 5 december het geluk hebben, dat ze mogen meedoen, wordt gevraagd om een broodplank mee te nemen. Wellicht wordt daar dan nog ee   extra  toernooitje mee gespeeld.

Wat kost het?Het is gratis. Een vrijwillige bijdrage wordt natuurlijk heel hoog gewaardeerd.

Ffff wat anders.

Marcel Nabarro vraagt me dagelijks of ik nog een keer wil vragen of mensen loten willen kopen van de Grote clubactie. Je weet wel…nog een stuk of 50 en de 100 is gehaald. Op 1 december stopt de mogelijkheid om loten te kopen.

Overigens, de loterij loopt sowieso niet in de 100, want via Grote clubactie zonder loten hebben we heel veel niet-loten verkocht.  Dat gaan jullie 1 december horen.

Die mogelijkheid om zonder loten mee te doen, houden we dus graag open.

Tempo team tafeltennisvereniging  NL44INGB0004 9807 60 ovv Grote clubactie zonder loten..

Verpieter 5 december nie,   geef je op bij Nathalie.

Leen, namens Nathalie en Marcel.

2 gedachten over “Sinterklaastoernooi. Aanmelden.

1. Lieve sinterklaas
    Toernooi wordt verschoven naar 12e of 19e
    Te weinig inschrijvingen
    Doe je dan mee of zit je dan al weer in Spanje?