Meld je aan bij het schoonmaakteam!

Ons mooie tafeltennispaleis blijft natuurlijk alleen maar blinken als er het nodige onderhoud aan wordt gepleegd. Er zijn al een aantal mensen die hun goedruikende best doen om veel zaken op orde te houden, maar we hebben echter een ernstig te kort aan vrijwilligers voor onze schoonmaak klussen. Daarom gaan we proberen om onder onze leden mensen te vinden die bereid zijn zich voor een paar uurtjes per maand aan te melden voor het vormen van schoonmaak teams.
We hebben daarvoor een aanmeldpunt en een agenda in elkaar gedraaid en hopen dat zich nu voldoende vrijwilligers gaan aanmelden om ons gebouw loepzuiver te houden.
HIER vind je de pagina met de agenda, aanmeldlink en verdere uitleg.
Alvast bedankt voor je aanmelding!

1 gedachte over “Meld je aan bij het schoonmaakteam!

1. ik kan wel schoonmaken maar niet overdag omdat ik dan werk.
    ik kan voor de competitive (16 u ) wel mn steentje af en toe bijdragen om de zaal en de bar en douches schoon te maken voor aanvang