Om bij te blijven en zo

Wie zaterdag kwam kijken naar ons eerste tegen Hilversum heeft kunnen genieten van prachtige wedstrijden: 3-3.. Drie punten tegen Hilversum, terwijl we bij de uitwedstrijd met lege handen stonden. Thuisvoordeel door enthousiaste ondersteuning! Boem,. boem!!!
Yana, Elwin en Mark gaven wat ze haden. John coachte en had een gouden hand met een timeout bij Elwin, waarna deze in de vijfde set een 8-9 achterstand omboog tot een 11-9 overwinning tegen Nolan. Op TTapp kun je de standen en de score van de wedstrijden zien.
Verder: Radio Noord-Holland interviewde onze vier spelers. De link naar de uitzending heb ik nog niet ontvangen. Zodra ik die krijg, zet ik hem op de site.

Het langstlopende project is afgelopen donderdag afgerond. Herman en ik noemden het “het langste er langs lopende project”. De Butterflytafel was nog in oudste gebouw verkeerd ingeklapt, grote schade en tijdens de verhuizing waren onderdelen zoekgeraakt. Herman heeft alles bij laten maken en hierbij een paar foto’s van ons gouden lid met de twee rechter handen:

Van twee delen naar 1. Jullie begrijpen, dat jullie vanaf nu deze tafel altijd met z’n tweeën of meer open en dichtklappen. Overigens, John is heel blij met het herstel van deze snelle tafel. Nu hem nog 100% waterpas zien te krijgen .

Aanstaande donderdag is het weer gewoon Vrij spelen.

Hoe laat je de zaal achter?
Binnenkort beginnen de competitiewedstrijden weer. Ons dringende verzoek is om na de wedstrijd de telstoelen, de teltafels en telborden op te bergen. Ook op de vrijdagavond, want op zaterdagochtend worden er tafels bijgezet om in te spelen. Dus de logische gedachte op de vrijdagavond: het staat alvast klaar voor morgen, is wel logiasch, maar nochtans niet van toepassing.

Elk team ruimt zijn spullen op. Kijk dan meteen even onder de bank: glazen, flesjes, …..RUIM ZE OP.

Wat voor je gaat spelen?
Voor de regionale teams: Is je tafel schoon. Kijk of de vloer nog even moet worden schoongemaakt. Er staan swiffers bij de telborden. In de kast van de netjes staat een rol swifmateriaal om met de swiffer te swiffen. Dus niet rechtstreeks met de swiffer swiffen. Dat swif je wel, hè.
Voor de Landelijke teams op de zaterdag: Is er ruimte om naast je speeltafel te zitten? Leg dan de matten neer, die aan het eind van de gang liggen opgestapeld. Met het karretje voor de kratten is dat goed te doen. Zorg zelf voor het nog even schoonmaken van de vloer en je tafels.
Kim c.s. is actief bezig om voor een schone zaal te zorgen. Echter, iedereen weet, dat het vaak al na één dag weer stoffig is.
En KIM is afgelopen week opa geworden (van harte, Kim). Vraagt ook tijd, hè! Mooie tijd.
Dus als je ziet, dat hij extra blij kijkt, dan weet je hoe dat komt.O ja: ook leuk. Als ik kom, pak ik uit het perk meestal wat plastic, lege sigarettenpakjes (prima dat ze leeg zijn; ben niet-roker), plastic bekers, drinkpakjes (ook al leeg). Er ligt altijd wel iets. Ik ben daar nog nooit in teleurgesteld. Gisteren hoorde ik terwijl ik dat deed een blije kreet: een wandelaarster was ook spontaan bezig om rommel op te ruimen. “Wat fijn om het samen te doen”, riep ze me toe.
Hoe eenvoudig kan een band ontstaan.
En wat banden betreft: voor de kapotte fietsbanden staat de pomp nog steeds achter in de gang, met reparatiesetje. Bij die matten, je weet wel.Wind mee gewenst en niet van de regen in de drup. Gewoon droog. Raapt ook prettiger.

1 gedachte over “Om bij te blijven en zo