Niet meer op de club

Beste Tempo-Teamers,
Af en toe krijg ik de vraag of die en die nog lid is? Een goed teken, als we elkaar missen. Twee leden, die geen lid meer zijn, noem ik, omdat die vele jaren lid waren. Rudy Schreijnders heeft zich na vele jaren lidmaatschap genoodzaakt gezien om te stoppen met tafeltennissen, Angelo Spiler verhuisde en is na vele jaren competitiesuccessen geen lid meer. Tja, we hebben ondertussen al 530 oud-leden!! Dus mocht je je afvragen waar die of die blijft, dan kun je me dat natuurlijk altijd vragen.

Als je dat zou vragen over Jaap Kramer of Martijn Bouwman, dan zou je het verdrietige antwoord krijgen, dat deze beide leden onlangs zijn overleden. Jaap was een tachtiger die zijn positieve sporen achterlaat in onze club en het laatste jaar niet meer speelde, hoe verliefd hij op het tafeltennis ook was., Martijn, teamlid van “mijn” team, was nog maar midden vijftig en we verliezen in hem een vrolijke puntenpakker, die uniek was met zijn ruitenwissergreep. En natuurlijk was hij ook altijd graag bereid iets in onze keuken te doen.

Martijn                                                           en                                           Jaap

Namens het bestuur onze deelneming, Leen

3 gedachten over “Niet meer op de club

1. Martijn was veeltijds een team vriend altijd positief en omdat hij geen auto had heb ik hem altijd opgehaald en na de wedstrijd thuisgebracht. Als ik weer eens kwam kijken zocht ik hem op , dat mis ik nu. nico keek