MS-toernooi bij TTV Hilversum

Wij willen jullie graag attenderen op een tafeltennis toernooi bij TTV Hilversum voor het goede doel (ziekte MS). De Stichting Terri is opgericht en heeft als doel om zoveel mogelijk geld op te halen voor/tegen de ziekte MS.

Dit jaar wordt er ook een MS-toernooi georganiseerd bij TTV Hilversum. TTV Hilversum werkt geheel belangeloos mee zodat al het inschrijfgeld gedoneerd kan worden aan het goede doel. Zelfs de opbrengst van de Hilversum Schotel gaat geheel naar het goede doel.

Er is ruimte voor 110 deelnemers en er zijn er al al ongeveer 60 maar het zou mooi zijn als 110 tafeltenniss(t)ers willen meedoen en dat we met z’n alle door het spelen van een toernooi geld ophalen voor mensen waarvoor bewegen geen vanzelfsprekendheid is.
Lees voor uitgebreide informatie de flyer: HIER

Stichting terr

2 gedachten over “MS-toernooi bij TTV Hilversum

1. Mooi initiatief, mijn moeder had MS, dus voel me betrokken. Als er Tempo Teamers heen gaan, laat het me even weten svp. Ook een mooie gelegenheid om langzaamaan het tafeltennissen met jullie weer eens op te pakken:)