Morgenavond geen Marleen, wateroverlast op parkeerplaats

Beste de training van Marleen hoog waarderende Tempo-Teamers,  Helaas kun je morgen niet weer een stap in je ontwikkeling zetten middels de training van Marleen. Ze is er niet. Ze raadt jullie aan om partijtjes te gaan spelen. Ik voeg daar nog aan toe. Mocht je poules willen maken. In de kast aan de kant van het dartbord liggen formulieren om poules te noteren….

Het afvoerputje op de parkeerplaats laat geen water meer door, doordat de afvoerbuis verzakt en geknikt is. Gevolg van het parkeren langs de kanten. We vragen ons af hoe de afvoerbuis precies loopt, want de oprit is onbehoorlijk aan het verzakken. Hebben we daar ook al problemen of kunnen we die op korte termijn verwachten.

We werken er hard aan om te kijken wat er moet gebeuren en hoeveel het gaat kosten.  Voor de eerste analyse waren we al € 330.- kwijt.
In dit geval zouden we graag van de regen in de drup komen.

Laarzen geen luxe..

4 gedachten over “Morgenavond geen Marleen, wateroverlast op parkeerplaats

1. Heb in de beginjaren ’90 meegedaan met onderzoek road maintenance program van US en TUDelft (SHARP). Daar heb ik geleerd – van civil engineers – dat de schade (belasting) die 1 gemiddelde vrachtwagen brengt aan asfalt/weg gelijk staat aan de impact van 10.000 personenauto’s.

Les: kom met lichtere vervoermiddelen naar de sporthal. Wellicht is dit een drupje naar de gewenste drup.

2. Ah, een hele mooie aanvulling Huib! Waar mensen zijn; zijn er ratten (synopsis).

Doch, een positieve noot. Nu er weer gelukkig structureel minder gebruikte borden staan in ons clubgebouw is het rattenrisico door ons eigen gedrag denk wel op lokaal niveau deels hiermee gemitigeerd.
    Het omarmen van een dergelijk voorbeeld op grotere schaal kan zelfs leiden tot merkbare oplossingen voor een regio. En dan staat Leen zomaar op AT5 te babbelen met Femke over een schonere Amsterdam.

Wat een prachtige club hebben wij toch.