Kampioenen, promotiewedstrijden, lidmaatschap en competitiespelen

Beste Allemaal,

Wat hebben we het goed gedaan.
Het was weer een feestelijke competitie. Tien teams zijn kampioen geworden, een geweldig resultaat.
Het jeugdteam speelde bij de beste vier om het landskampioenschap en speelde bij de senioren voor promotie naar de derde divisie. Net niet gehaald. Komend jaar gaat ons hoogste jeugdteam door bij de jeugd. Wie weet hoe ver ze gaan komen.

Op de Clubkampioenschappen, op zaterdag 18 juni, worden de kampioenen gefeliciteerd en dus ook weer “bebekerd”.

Dames 1 en Team 2  gaan nog promotiewedstrijden spelen. Beide teams gaan zich inzetten om naar de eredivisies te promoveren.
De promotiewedstrijden vinden plaatsop zaterdag 14 mei en beginnen om 15.00 uur.
Op neutraal terrein:
DOV (Door Oefening Vaardig)
Helena Nordheimland 5
1705LM Heerhugowaard
Ons team 2 speelt tegen PingPongAlkmaar
Dames 1 neemt het op tegen Disnierats uit Hoorn.
En de teams zijn natuurlijk heel blij met heel veel steun vanuit de club.

Half september gaat de nieuwe competitie van start
.
Dit betekent, dat al heel snel de teams aan de NTTB (de tafeltennisbond) moeten worden opgegeven.
De samenstelling van de landelijke teams loopt via de Technische Commissie (TCTT) en vervolgens de wedsecretaris, die de teams invoert bij de NTTB. Dat moet al voor 1 juni

Wat de regionale teams betreft:
Om het indelen van de teams door onze wedstrijdsecretaris Priscilla en meedenker Sander voor te bereiden, inventariseren Marcel  Nabarro en Leen Speelman wie er competitiespelen gaan spelen in september. We gaan er vanuit, dat als je nu competitie speelt en niets laat horen, je ook in het komende verenigingsjaar competitie gaat spelen.
Voor vrijdag 20 mei willen we informatie uit de leden hebben, zodat we tijd hebben daarna zaken te regelen. Voor de jeugd en de senioren regio moeten de teams eind juni opgegeven zijn bij de NTTB.
De teams van de jeugd worden uiteraard door de trainers met de jeugd geregeld.

Nog even de procedure: we gaan uit van bestaande teams. Als je graag wil dat je team ongewijzigd blijft, geef dat dan door aan Marcel of Leen.
Is er in je team ruimte voor een nieuwe speler of wil een speler overstappen naar een ander team, kom je in je team een of meer spelers te kort, meld dat dan zo spoedig mogelijk aan Marcel of Leen.
Dan overleggen we met het wedstrijdsecretariaat en betreffende speler/team om tot een oplossing te komen.
Speel je nog geen competitie, maar wil je competitie gaan spelen: geef dit dan zo snel mogelijk (direct dus) door en geef aan op welk niveau je jezelf inschat. Met de trainers overleggen we daarover dan uiteraard nog even. Bescheidenheid of zelfoverschatting door gezonde ambitie worden zo met een vriendelijke glimlach gecompenseerd. Ook is het goed om te beseffen, dat er niet op alle niveaus onbeperkt plekken beschikbaar zijn. En ja, Priscilla en Sander worden altijd blij, als je voor vervoer, voor een auto dus, kunt zorgen. Dus dat horen we ook graag.

Voortzetting Lidmaatschap.

Ten slotte: we hopen natuurlijk dat iedereen lid blijft.
Mocht je om welke reden ook besluiten onze club te verlaten, geef opzegging lidmaatschap dan op tijd door. Liefst komende twee weken. In ieder geval voor 1 juni dus. Een maand voor het nieuwe verenigingsjaar begint: 1 juli.
Beëindig je je lidmaatschap te laat, dan ben je de onkosten, die wij verschuldigd zijn aan de NTTB en het eerste trimester aan contributie verschuldigd. (Volgens onze statuten zelfs contributie voor het hele jaar.) En op tijd opzeggen voorkomt veel extra werk voor penningmeester en ledenadministrateur en mogelijk ook het wedstrijdsecretariaat.
Opzeggen lidmaatschap aan onze ledenadministratie  r.besseling@hetnet.nl  en  onze penningmeester  gerrie@ttv-tempoteam.nl

Het allereenvoudigst en ook meest plezier gevend is, als je gewoon lekker lid blijft en weer komt genieten van het balletjes-bal in onze prachtige balzaal.

Graag tot op de club,
Bestuur, wedstrijdsecretariaat, ledenadministratie.

1 gedachte over “Kampioenen, promotiewedstrijden, lidmaatschap en competitiespelen

1. Misschien is dit briefje overbodig, maar het lijkt mij in de rede te liggen als het bestuur een aantal keren bijtijds ,via een email als deze ,wie voor de wedstrijden bij haar bekend zijn Individuen vergeten soms wel eens wat. J ammer dat mijn ongezondheid me belemmert om dat leuke spelletje voort te zeten, zoals ik plm.70 jaar geleden ben begonnen.