Joel Nederlands kampioen!

IMG_20170304Gisteren hebben we in Zwolle o.a. kunnen genieten van drie van onze jeugdspelers. Roemer, die als reserve stond, mocht meedoen. Ondanks zijn bij gym opgelopen knieblessure, deed hij het geweldig en won hij zelfs een partij. Ja, je speelt tegen de top van Nederland, he. Helaas kon hij de laatste wedstrijd niet meer spelen door zijn knie.
Laurens won een paar van zijn partijen en speelde echt op z’n Laurens. Wat een mooie rally’s zaten er tussen. Goede ervaring man. Tegen noppen geen probleem dus.
Joel speelde heel erg goed ook al had hij nog beter willen spelen.
Maar wat een mooie ervaring om in drie partijen van een 2-0 achterstand terug te komen. Is dat ooit vertoond op de Nederlandse jeugdkampioenschappen? En om in een andere partij vanaf 10-4 achterstand die game toch nog te winnen. En dat alles terwijl je vond dat je backhand een beetje stuk was. Genoeg andere wapens, man.
Onze mannen werden gecoacht door Petra, Hein en Leen. Vader en moeder Nabarro waren weer enthousiast ondersteunend aanwezig “en het was een heel mooie dag” (citaat).
Na een zware halve finale won Joel de finale overtuigend en het leek wel moeiteloos met 3-0. Nederlands kampioen tweede klasse. Klasse.
Joel, nogmaals van harte!!!

En wat betreft onze clubnominaties bij de ledenwerfwedstrijd. Die leidden tot een tweede “prijs” bij Beste club van Nederland en een derde bij groei; aanhalingstekens, want er is geen prijs aan verbonden.
Mooie club hebben we met z’n allen, he.

IMG_20170304_182558508

IMG_20170304_182301136

8 gedachten over “Joel Nederlands kampioen!

1. Leuk stukje.
    Leen , Petra , Hein en Theo hartelijk bedankt voor jullie support en coaching.
    Zonder jullie had dit nooit zo een succes geworden.

2. Joel van Harte gefeliciteerd ik ben hartstikke trots op jou.
    Super super.

Groetjes Marcel, je weet wel.

3. Tanya Misconi was er ook bij .
    Zij kwam heel knap tot de kwart finale, daar moest zij helaas in een fantastische partij in de 5e game haar meerdere erkennen in Robin Vos .
    Super gedaan !!!

4. gefeliciteerd joel, als ik had geweten dat je er was was ik komen kijken, ik zat ernaast, maar zag je gelukkig na de wedstrijd nog