Inschrijven Harry Feenstra Bekercompetitie

Als je meer info wil over deze bekercompetitie, stel je vragen via een mailtje aan Sander HIER

Deelname aan de Harry Feenstra Bekercompetitie staat open voor alle seniorenleden en leden uit de leeftijdscategorie junioren van alle verenigingen uit de afdeling Holland-Noord. Voor deelname aan de bekercompetitie is het basislidmaatschap van de NTTB voldoende.

Voor dames- en jeugdleden die niet uitkomen in de afdelingsseniorencompetitie gelden voor het bepalen van de klasse waarin zij moeten inschrijven de regels zoals die vermeld staan in het competitievoorwoord najaar 2018.

Het is niet toegestaan om een team in te schrijven in een lagere  klasse dan de competitieklasse waarin de in het team opgestelde spelers in de competitie najaar 2018 uitkomen. Het is wel toegestaan om een team in te schrijven in een hogere klasse dan de huidige competitieklasse.

Teams bestaande uit spelers die in verschillende klassen uitkomen of bestaan uit spelers die alleen in de reguliere- of alleen in de duocompetitie uitkomen moeten inschrijven in de klasse waarin de hoogst spelende speler uitkomt.

Spelers die zowel uitkomen in de reguliere competitie als in de duocompetitie mogen niet in een lagere klasse  inschrijven dan de klasse waarin zij in de reguliere competitie uitkomen.

Het is toegestaan om een team te formeren waarin leden van verschillende verenigingen uitkomen. Een dergelijk team moet bij één verenging worden ingeschreven en speelt zijn thuiswedstrijden ook bij die vereniging.

Inschrijving is mogelijk in de volgende klassen:

Overgangsklasse t/m 1e klasse / 2e klasse / 3e klasse / 4e klasse / 5e klasse / 6e klasse

Wanneer het aantal ingeschreven teams daartoe aanleiding geeft, zal de overgangsklasse t/m 1e klasse worden gesplitst in twee aparte klassen t.w. Overgangs-/hoofdklasse en 1e klasse.

Teams die in regio noord uitkomen in de 5e klasse zullen worden ingedeeld in de 6e klasse  Een klasse zal alleen doorgang kunnen vinden als er voldoende teams voor worden ingeschreven om één of meerdere poules te kunnen vormen.

Inschrijven kan tot 13-10-2018.
Aanmelden alleen via mail bij Sander: HIER