Gisteren, vandaag, morgen, overmorgen.

Gisteravond was een competitievrije avond. Alleen team 21 speelde een verplaatste wedstrijd voor de competitie. Blijkbaar is bijna iedereen naar de wintersport of naar het zonnige Hispania. Er was bijna niemand. Nog net genoeg voor een dubbel…. Des te verwonderlijker is het, dat ik in de keuken deze ongewassen vaat aantrof. Eerlijk gezegd: het is helaas niet verwonderlijk. Een dag eerder was het ook al mis. Mopper, mopper, mopper,…  Vaat rijmt op kwaad, het ontbreken van een logische daad, zodat hij er blijkbaar voor een ander staat.  Kom op nou.
En verder: de air fryer heeft geen zichzelf reinigend programma.  Hierbij een foto van een onverkoopbaar stilleven uit de keuken.
Vandaag is er geen competitie. Dus wie niet op vakantie is en graag wat extra traint. Van harte welkom.
Morgenmiddag mogen we weer mooie en spannende wedstrijden verwachten. Jeugd 1 gaat weer voluit om de opgelopen achterstand 1e plaats terug te dringen. (15.00 uur.)  Verder spelen ons 1e, 2e en 5e. Dus genoeg te zien en te genieten en aan te moedigen. (15.30 uur.)

Zondag vinden de halve finales plaats van de Meerkampen. We hebben onze zaal nog maar een keer ter beschikking gesteld.
Als de Meerkampen volgens schema verlopen, kan er vanaf 16.00 uur vrij worden gespeeld. Tot een uur of 7, 8.