Geen vrij spelen morgenmiddag. Maar donderdagavond…..!!!!

Doordat er een tafeltennisfestijn is voor de jeugd van buiten onze club, is de zaal morgen, woensdag de 19e, bezet tot een uur of 5. Emiliano, John, Philip: allemaal druk bezig om de jeugd enthousiast te maken.
Het gebruikelijke vrij spelen vervalt dus morgen.

Nog wat:
Ken je het gevoel, dat als op de tv of in de krant of in een blad of zo reclame wordt gemaakt voor een plaats of een gebied, dat nog volledig niet ontdekt is, nog volledig puur? Ja, leuk, hoor: Nu gaat natuurlijk iedereen er heen en is de authentieke sfeer meteen verdwenen. Verpest, zo je wil.

OP het gevaar af, dat zoiets ook gaat gebeuren in onze club:
Vorige week donderdagavond stonden Wei, Frits, Jeroen en ik om 10 uur met z’n vieren te spelen. Verder was er niemand en dat terwijl we zojuist de 250 leden gepasseerd zijn….  Ssssssst, niemand doorvertellen: donderdagavond kun je vrij spelen. Waarom ik het toch doorgeef? Tja, ik speel beker bij onze vrienden van Nootwheer. Dus wat mij betreft, is de zaal gewoon tot de nok toe vol en zitten de banken vol. Bussen op de parkeerplaats.

O ja, de bar moeten jullie dan maar onderling regelen. Er zijn ondertussen genoeg ervaren leden. En eerlijk is eerlijk. Immers, van eerlijkheid hangt het voortbestaan van onze club af.

In vertrouwen,

1 gedachte over “Geen vrij spelen morgenmiddag. Maar donderdagavond…..!!!!