Geen promotie Dames 1, Heren 2 nog een kans.

Wie afgelopen zaterdag in Heerhugowaard was om onze Dames 1 en ons tweede Herenteam aan te moedigen heeft gezien hoe dicht beide teams tegen promotie aan zaten. Marleen begon met een cruciale wedstrijd, die ze in vijven net niet over de goede kant van de streep kon trekken. Priscilla won haar twee wedstrijden en Nathalie moest op haar best schuivend en smashend twee keer haar tegenstandsters de zege laten. Marleen kon haar tweede wedstrijd helaas ook niet winnen. Bij 4-2 was het dus afgelopen en kon de dubbel niet bepalend meer zijn. Disnirats mag spelen voor promotie naar de eredivisie.
Bij het herenteam eindigde het ook in 4-2. Voor PingPongAlkmaar.
Het was inderdaad een herenteam bestaande uit alleen mannen, want Melanie en Sanne speelden elders belangrijke wedstrijden.
(Gek eigenlijk, dat een damesteam alleen uit vrouwen mag bestaan en een herenteam uit zowel mannen als vrouwen.)
Rodrigo, speelde 90% in de tweede divisie, viel in.  Alle spelers die speelden waren lid of lid geweest van onze club. Marco ging strijdend ten onder tegen Mark Smith. John Uyleman kon niet tegen Joseph op en daarna kwam de ommekeer. Rodrigo versloeg in vier games John Scott en nadat Marco Joseph had verslagen, lag het weer helemaal open: 2-2. Toen Rodrigo ook nog met twee games voorkwam tegen Mark, was de spanning te snijden. Want winst zou betekenen, dat in de dubbel de wedstrijd beslist zou worden. Helaas. De energie was op tegen de voortreffelijk spelende Mark, die uiteindelijk in vijven won. John Uyleman had ook deze keer geen grip op het spel van John Scott. Dus feest in Alkmaar.

Ons tweede team heeft nog steeds kans om te promoveren. Komende zaterdag speelt het team tegen
deBoer Taverzo 2, met Ivan en Jonah Kahn!! Beiden ook lid bij ons.

Wanneer? Zaterdag 21 mei
Waar? VVV De Batstee
Van Ruysdaellaan 95
Leidschendam