Game11, onze nieuwe samenwerkingspartner.

Afgelopen maanden zijn Marcel Nabarro en John Scott intensief bezig geweest met het zoeken van een nieuwe samenwerkingspartner voor onze club. Zowel John (Sport Europe), als Marcel hebben daarbij gunstige samenwerkingsvoorstellen kunnen regelen. John, onze grote dank voor je inspanning voor de club.

Uiteindelijk heeft het bestuur besloten om met Game11 in zee te gaan. Met name hun kleding van Butterfly heeft daarbij een grote rol gespeeld. Landelijke spelers gaven aan daar voorkeur voor te hebben.

De samenwerking betekent, dat we voor de beide eerste teams, senioren en jeugd, clubkleding krijgen, trainingspakken en sporttassen. De landelijke spelers uit de andere teams krijgen 35% korting op de kleding. Ook biedt Game 11 een mooie korting op rubbers en frames. Deze korting hangt samen met het moment van bestellen en de hoeveelheid. Daarover informeren we de betreffende spelers op het moment, dat dat aan de orde is.

Alle leden krijgen 20% korting op Stiga, Donic, Andro, Tibhar, Xiom, Joola, Yasaka. Bij een order boven de € 250.- is dat zelfs 25%.
Omdat we veel spelers met Yasaka hebben, is  Game11 bereid om bij een bestelling van 5 rubbers of meer 30% korting te geven. Dat betekent, dat deze afspraak een prijs oplevert, sterk concurrerend met andere aanbiedingen.
Omdat we kortingen kunnen verhogen door grotere bestellingen, hebben we besloten om alle leden te vragen om bestellingen via Marcel Nabarro of Floris van Halm te laten lopen. Bij hen kun je je vanaf nu je bestelling plaatsen.

Uiteraard kun je ook rechtstreeks bestellen. Echter, het zal je duidelijk zijn, dat we iedereen oproepen om bij Game 11 je tafeltennisspullen te kopen.
Echter, als je een beetje wachttijd hebt, doe dat dan via een bestelling bij Floris of Marcel. Die sparen de bestellingen dan op tot een bedrag boven de €250.-.
Mocht je bij andere tafeltenniswinkels opmerkelijk lagere prijzen tegenkomen, wil je die dan aan Floris of Marcel doorgeven? We kunnen dan met Game11 overleggen over het verschil in prijs.

Kortingen zijn van toepassing op: frames, rubbers, kleding, schoenen,, tassen, bathoezen.  Uiteraard niet geldig bij aanbiedingen of al aangegeven kortingen.  We hangen een overzicht van de kortingen op het prikbord.

Game11 biedt ook korting op een aantal materialen van Butterfly: 15% op schoenen, kleding, tassen, hoezen voor batjes.

We zijn uiteraard heel blij met de samenwerkingsovereenkomst. De wederzijdse intentie is om er een langlopende samenwerking van te maken in een win-winsfeer.

En aan het begin van komend seizoen zal Game11 een event organiseren, waarop materialen uitgeprobeerd kunnen worden en, hoe verrassend, ook nog gekocht.

Jelco van Game11, Marcel en ik op de foto na het tekenen van het contract. Ik heb daarna een short gekocht, want de korting op kleding was meteen ingegaan. Dat geldt dus voor alle leden van Tempo-Team vanaf gisteren.

Namens het bestuur,  Leen

3 gedachten over “Game11, onze nieuwe samenwerkingspartner.