Extra VRIJ Spelen. Bettine verhinderd voor training. De zaal.

Af en toe hoor ik, dat meer vrij kunnen spelen best heel fijn zou zijn. Ik wijs dan natuurlijk op de maandag overdag. Daar is ruimte voor meer leden om te komen spelen. De woensdagnamiddag is ook een goed moment om te komen. (Zie zaal-agenda voor de precieze tijden.)

Komende donderdagavond is de zaal ook weer beschikbaar om vrij te spelen. Vanaf 20.00 uur. Tot nu toe is de de donderdagavond heel weinig gebruikt om vrij te spelen. Er is nu weer een periode van 3 weken, dat er geen competitie is. Dus dan is de zaal beschikbaar.
De vrijdagavond wordt een paar keer gebruikt voor bekerwedstrijden.  HOU DE ZAAL-AGENDA in de gaten.

Een ruime week geleden had ik contact met Harrie Blommesteijn. Hij stelt voor om op donderdagochtend de zaal open te stellen voor VRIJ SPELEN. Van 10.00 tot 13.00 uur. Hij wil dat op zich nemen, maar met de kanttekening, dat hij ook nog wel eens reist en dat er dan iemand moet zijn, die het overneemt. Of dat het anders niet kan doorgaan.
VRAAG aan iedereen:  Zijn  er leden, die op de donderdagochtend graag komen spelen. Kan Harrie rekenen op voldoende belangstelling?

Daarnaast wil het bestuur graag weten of het openstellen van de zaal op de donderdagochtend op problemen stuit. (Clinics hebben uiteraard voorrang, als die op die ochtend vallen. 9 april bv.).
Reageer je even, zodat we weten of het in een behoefte voorziet.

Verder kort: Bettine is helaas komende donderdag en volgende week donderdag verhinderd om training te geven.

HOERA. Kim heeft op zich genomen om de komende 3 maanden het schoonhouden van de zaal te organiseren. Kortom, Rob en hij swiffen. Met zulke gezellige leden wil je natuurlijk ook graag meeswiffen. Alleen hooikoorts is een goed argument om niet beschikbaar te zijn. Jeroen, Michiel een prachtige herkansing voor jullie. En ik dan, hoor ik anderen nu zeggen. Ja, ja, jij mag ook helpen, hoor. Bij Kim is iedereen welkom.

Een schone groet,

2 gedachten over “Extra VRIJ Spelen. Bettine verhinderd voor training. De zaal.

1. Kunnen we niet eenmalig een vervanger krijgen komende 2 weken? John of Marleen? 2 weken geen training vind ik wel veel. Ik kan maar 1x per week trainen…
    Of op dinsdag meetrainen? Genoeg opties

Goed idee extra donderdagochtend trainen….echter ik heb een 9 to 5 baan dus ik ben afhankelijk van de avonden helaas

Top kim en Rob! Good job

2. Laten we topleden uit de club recruteren om op donderdag training te geven. Lijkt mij een win-win situatie.