Een Rating toernooi, komende zaterdag 14 januari.

Uitnodiging 1e Game11/Tempo-Team Toptoernooi op zaterdag 14 januari
Graag nodigen we jullie uit voor het Game11/Tempo-Team top-tafeltennistoernooi op 14 januari. Het toernooi begint om 11.00 uur en de zaal is 1,5u eerder open om in te spelen.

Tempo-Team/Marcel Nabarro, Dylan Plett & Jelle Rhee
(marcel@nabarro.nu & d.plett94@gmail.com)

Spelsysteem
Er zal worden gespeeld in klasses van 12 spelers, deze worden onderverdeeld in 2 poules van 6. Hierbij gaan de nummers 1 en 2 door naar de halve finales.

De klasses worden ingedeeld op ELO rating. De A-klasse is voor spelers met een rating van 1900+ en de B-klasse is voor spelers van 1700-1900. Dit kan echter gewijzigd worden op basis van de inschrijvingen. Daarnaast telt dit toernooi mee voor je rating.

Inschrijfgeld & Prijzengeld
Het inschrijfgeld is €10,-. Betalen op de dag zelf. Het inschrijfgeld is bedoeld voor het prijzengeld van het toernooi. Het prijzengeld is als volgt:
A-Klasse
1e prijs: €100
2e prijs: €50
B-Klasse
1e prijs: €70
2e prijs: €30
Naast het prijzengeld stelt hoofdsponsor van Tempo-Team en sponsor van dit toernooi, Game 11, voor beide categorieën een extra prijs beschikbaar. Namelijk, een bon van €50 voor de winnaars en een bon van €25 voor de tweede plekken. Te besteden bij Gam11.

Tijdsschema
Zoals gezegd beginnen we om 11.00 met de eerste wedstrijden. De verwachting is dat de laatste wedstrijden in de poulefase rond 15.30 gespeeld zullen zijn. Aansluitend volgen de halve finales en de finale. We verwachten rond 17.00 klaar te zijn met een spannend en succesvol toernooi.

Eten
Voor alle spelers zal er na afloop een gratis maaltijd zijn. Er wordt Thais gekookt, het zal niet al te pittig zijn. (Dit in tegenstelling tot de wedstrijden.) Dus blijf gezellig hangen voor een hapje en een drankje na de wedstrijden!

Dylan, Jelle en Marcel.