De TemPong toernooien

Wat is er leuker dan tafeltennissen? Juist, tafeltennissen met een drankje en een muziekje. Daarom hebben we als vereniging de handen ineengeslagen met Pong House of Ping, de gezellige pingpongbar in de Spaarndammerbuurt, om de allereerste TemPong toernooien te organiseren. Denk aan discobowlen, maar dan met kleinere ballen.

Het TemPong toernooi is geschikt voor een deelnemersveld bestaande uit een mix van recreanten en klassen 6 en 5 spelers van Tempo-Team en gasten van Pong.
Op maandag 1 november beginnen we de TemPong toernooireeks bij Pong met een enkeltoernooi en op 15 november volgt er een dubbeltoernooi bij Tempo-Team.

Zo beleven de Tempo-Team leden een speelse wedstrijdervaring en beleven de gasten van Pong dat tafeltennis meer is dan enkel een balletje slaan in de kroeg. Maar hoe dan ook: plezier staat voorop!

De TemPong toernooien beginnen om 19.30 uur en we streven ernaar om rond 23.00 uur klaar te zijn. Met spelen althans, de bar blijft nog wat langer open. De winnaar krijgt niet alleen eeuwige roem, maar ook een leuke prijs.

De kosten voor inschrijving zijn 10 euro per persoon, maar daarvoor krijg je wel drie consumpties, dus eigenlijk kost het niets. Opgeven kan via nathalievanlierop@gmail.com. Zij stuurt je dan een Tikkie voor het inschrijfgeld. Vermeld wel jouw mobiele nummer ajb – wel zo makkelijk! Voor het dubbeltoernooi hoef je geen partner te zoeken, de koppels worden op de avond zelf bepaald.

We hopen uiteraard jullie allemaal te zien op 1 en 15 november!

Er zal nog nader bepaald worden of de training van Marleen op 1 november door zal gaan en in welke vorm.

Met vriendelijke groet,

TemPong organisatiecomité