De Tempo-Team veiling

Onze vereniging en uiteraard jullie individueel als leden maken een bizarre tijd mee. Alles wat een jaar geleden nog normaal was, lijkt nu mijlen ver weg. Lekker vrij spelen, competitiewedstrijden spelen, al dan niet diepgaande gesprekken, samen tv-kijken, dubbelen, samen wat drinken en eten in de bar: het is allemaal ver weg. Het betekent naast dit alles, dat deze sluiting een zware wissel trekt op onze financiële situatie. Dat is geen nieuwtje. We hebben wel een nieuwtje…
Naast de nog steeds doorgaande verkoop van onze barvoorraad, naast de aanbevolen mogelijkheid om via sponsorkliks bij internetwinkels te kopen, zetten we nu een eigen internetveiling op. We willen daarmee weer wat leven in de brouwerij brengen en tegelijkertijd daarmee weer een nieuwe inkomstenbron aanboren. Hoe de internetveiling werkt, wordt op de veiling-pagina uitgelegd. Ons streven is: goed voor de club, goed voor jou als lid (spullen kwijt en rijk), goed voor de kringloop en dus goed voor het milieu!

Kortom: uit je broek gegroeid, batje over, mooi boek uit, schaatsen voorbij, DVD’s gezien, speakers staan alleen maar in de weg, fiets over want een elektrische fiets gekocht, enzovoort…..
Doe mee: verkoop en koop….
Stuur de veiling door naar familie en vrienden!

De nu (17-03-2021) ingebrachte artikelen lopen af op 31 maart om 12:00uur.
Toch nog info nodig: vraag het Herman of Leen

Wil je meteen naar de veiling en het inbreng formulier? Klik HIER