De Clubkampioenschappen 2019

Afgelopen zondag was het al vroeg bedrijvig op de club. Het was nog net geen dauwtrappen voor Marcel N en John S. De jeugd ging onderling uitmaken wie kampioen wedstrijdspelers zou worden en wie recreanten kampioen zou worden. Door het lage aantal deelnemers hebben de deelnemers die er wel waren hun hart kunnen ophalen, want veel wedstrijden kunnen spelen. Grote waardering voor jullie enthousiasme en jullie voortreffelijke techniek.

De uitslag:

Vincent Suiker is eerste geworden bij de jeugd competitie en Anuar Behari tweede..
Adesh Behari  kreeg de eerste prijs van de recreanten en de tweede prijs ging naar Philippe van den Heuvel.
GEFELICITEERD!

Een aantal jeugdleden bleef aanwezig, om ‘s middags met de senioren mee te doen. Top, dat zien we graag. Jullie gingen er voor. Jullie niet alleen, want ondanks het mooie weer en het Hemelvaartweekend hebben er 56 leden deelgenomen aan de clubkampioenschappen. Daar waren we allemaal blij mee. Acht afzeggingen in de ochtend -jammer- werden ruim gecompenseerd door nieuwe aanmeldingen. (Soms ook doordat iemand niet wist, dat het DE DAG was en gewoon zijn zondagse tafeltennisbad kwam nemen. Best bijzonder.)
Wat een grote wens van het bestuur is, is dat veel hogere spelers meedoen aan de kampioenschappen. En gelukkig waren er een aantal: Ilias was er (goed man!), de BBQ’ers Joeri en Nick, Emiliano, Hossein en Frederick speelden mee en Joel, ondanks zijn blessure. John S. had zich verontschuldigd voor zijn afwezigheid.
Ben ik iemand vergeten, die ook heel goed is? Floris 15e!
Een inspirerend gezicht was hoe Nathalie, Sander -in het midden- en Lisanne lekker buiten zaten met de laptop om een laptop-dans met gele briefjes uit te voeren: op de ladder een treetje omhoog, twee treetjes omlaag, drie omhoog. Ze regelden het helemaal. Zodat Leen bijvoorbeeld mooi als 30e eindigde.
Even was er trouwens grote verwarring bij de gele briefjes. Er werd gezocht naar Havanha. In de keuken dachten ze dat het een onvindbaar nieuw biertje was. Afijn, het is Herman van Haasteren die ruim 110 keer op de site te vinden is met die samensmelting van zijn voor-en achternaam. Een hele ervaring voor je, Herman.

En toen waren er zo maar halve finales en hele finales. Voor achten klaar. Wat wil je nog meer.
De uitslag:
Recreanten: 1e prijs Chandar, 2e prijs Johan. Kun je mee thuis komen, hè, Johan!
Edo Tielrooybeker: 1e prijs Tom (nieuw batje!), 2e prijs Axel (had je wel de goede coaches?)
Afdelingskampioen: 1e prijs Joel, 2e prijs Frederick. Prachtige partij.
Clubkampioen Dames: 1e prijs Pia, 2e prijs Petra. Eind goed, heel goed, Pia. Van Petra win je niet zo maar.
Algemeen clubkampioen: 1e prijs Ilias, 2e prijs Joeri. Zo mooi kan tafeltennis zijn.

Vervolgens werden de bekers voor de kampioenen van de voorjaarscompetitie uitgedeeld door Leen. Toch weer 7 kampioenen. Team 1 naar de eredivisie! Geweldig: het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Team 3 werd kampioen in de 1e divisie B. Dat belooft wat voor volgend jaar. Ook op weg naar de eredivisie? Fantastisch resultaat waar we allemaal blij mee zijn. Verder kregen Team 6, Team 17 en team 20 hun welverdiende bekers. Ook de jeugd kende twee kampioenen: Team 2 en Team 4. Jullie begrijpen: Marcel Nabarro is een graag geziene klant van de bekerleverancier. Dank je Marcel, dat het er weer allemaal was (Cees, jij ook bedankt voor je meedenken en helpen inslaan. Ik denk, dat er leden zijn, die denken, dat het allemaal vanzelf komt. Wie achter de schermen actief is, weet wel beter. Vandaar dat Nathalie opriep om een barcommissie te formeren. Nathalie, Pia en Lisanne vormen een ijzersterke club.
Nu nog een evenementencommissie. Wie?
Applaus voor Sander en Marcel N die het wedstrijdsecretariaat en meer tot een succes maken.
Onze heel, heel grote dank gaat uit naar Jessica, die als een ware teamleidster de hele dag de keuken en de bar gerund heeft. Dank iedereen die in haar team een bijdrage geleverd heeft. Anouk, volgende keer weer? Jos, mooie keuken, hé?
Na al dat gepingpong werd het hoog tijd voor hapjes. Eerst uit eigen keuken en toen…..
Nick en Joeri hadden groots ingeslagen om een gezellige BBQ te regelen na de laatste wedstrijden. Terwijl Marcel F knorrend van genoegen de salades halveerde, genoot iedereen van het voortreffelijk klaar gemaakte vlees of de vegetarische sticks. Grote waardering voor jullie inspanning, mannen.
Het was weer een heel mooie Tempo-Team-dag.

De prijzenregen in beeld vind je HIER

4 gedachten over “De Clubkampioenschappen 2019

1. Mooi verslag Leen.
    Ik wil Leen nog even bedanken voor alles wat hij voor de club doet.
    Topper !!!!

2. Heel leuk dagje was het! vond het zo gezellig.! Zeker met Sander en lies. Zwaar maar zoveel gelachen…en we werden ook gebombardeerd als psychologen……dank vior ramon en marcel voir het bijspringen….Mooi clubje zo……Marleen en ik willen evenementen doen, daar zoeken e
    We nog eentje bij…En Barcommissie we gaan mooie schema s maken
    Dank je wel leen!

3. Super georganiseerd en veel dank aan iedereen die daaraan heeft meegewerkt. Scherp opgemerkt over de coach, Leen. Alleen ik mocht niet gecoacht worden en ik was niet sterk genoeg tegen Tom. Dus lag zeker niet aan de coach die er niet mocht zijn

4. Mooi verslag dat lokt naar deelname volgend jaar !!

Groeten uit zonnig Malaga