Corona, up-date. Grote Clubactie. ALV nadert.

Beste Leden,

Nu de competitie weer is begonnen, is het ervaring opdoen met hoe WE alles het beste kunnen laten verlopen. WE, want als bestuur doen we uiteraard hard ons best om de corona maatregelen de goede richting te geven. Daartoe hebben we de site vandaag weer bijgewerkt en de landelijke verenigingen, die ons zaterdag bezoeken gevraagd deze te lezen..

Het is uiteraard niet de bedoeling, dat we als bestuur als een BOA rond moeten lopen of gaan lopen. We willen ook als gewoon lid aanwezig kunnen zijn. We doen dan ook weer een dringend beroep op ieders verantwoordelijkheid en ieders inzet. Dus regel, dat de balletjes worden schoongemaakt, dat je doeken bij je tafel hebt -mochten die verdwenen zijn; dat gebeurt soms zo maar- dat je de tafels schoon maakt. Dat je je glas, flesje opruimt , ed. Ook vragen we je een mondkapje te dragen, als je door het gebouw loopt, als het druk is. Langs de kant kijken op voldoende afstand is mondkaploos natuurlijk prima. We gaan de banken weghalen en vervangen door stoelen. Dat maakt afstand houden gemakkelijker. Denken we. Dus een proef. We horen het graag van WE. We staan open voor tips, vragen,… van WE. MarcelN. en ondergetekende wat Corona betreft.

DE GROTE CLUBACTIE. We hebben al een aantal jaren niet meegedaan met De grote clubactie. Het is een loterij waarbij 80 van de opbrengst naar de club gaat. Daarvan hebben we in het verleden ons mooie televisiescherm kunnen kopen. we hebben een aantal jaren niet meegedaan, omdat we WE “met rust wilden laten”. Er is nu alle reden om weer mee te doen. Er wordt een te groot beroep gedaan op onze inkomsten. De horecavergunning moest worden verlengd, voor 5 jaar (ongeveer € 2000.-). Materialen zijn aan vervanging toe. Met name goede batjes voor nieuwe aanmelders, die nog geen batje hebben. Fijn ook voor clinics voor scholen ed. als er gekozen kan worden uit goed materiaal. We hebben grote behoefte aan buitencamera’s om vernieling, graffiti te voorkomen, daders vast te leggen op beeld. Aangezien WE door de Corona maatregelen uiteraard een lagere baromzet hebben en WE sponsorgelden moeten missen, is er grote behoefte aan nieuwe inkomsten.

Kortom, vanaf 19 september gaat DE GROTE CLUBACTIE van start. MarcelN. en Annemarie nemen het voortouw. En aan WE de vraag om actief mee te doen: door te kopen, door te verkopen. Voor € 15.- heb je al 5 loten! Boekjes liggen bij de bar, je kunt een blaadje invullen. Vanaf zaterdag kun je via het lotenboekje met een QR-code ook inschrijven voor loten. (Wie nu al probeerde: tja, te vroeg.)
De hoofdprijs is €100.000.-. Op de site van De grote clubactie kun je zien welke prijzen er gewonnen kunnen worden. Onze hoofdprijs is, dat WE gul en enthousiast meedoet.

Ter herinnering: ALV is dit jaar op maandag 5 oktober. Uitnodiging volgt persoonlijk ook nog. Morgen. Voor wie, het bestaat, de site niet leest. Die leest dit dus ook niet. We gaan moeding verder.

Namens het bestuur,