De Grote Clubactie aan het woord

De impact van het coronavirus op het verenigingsleven is groot: verenigingen liggen stil en daardoor blijven inkomsten uit de kantine, evenementen of toernooien uit. Extra geld is hard nodig om de vaste lasten te betalen en zich voor te bereiden op het volgende seizoen. Al bijna 50 jaar is de Grote Clubactie er om verenigingen te ondersteunen in de werving van financiën. Juist nu is dat zo noodzakelijk.

De Grote Clubactie 2020
Zaterdag 19 september is de Grote Clubactie 2020 van start gegaan met de lotenverkoop voor verenigingen. Door het aanbieden van verschillende verkoopmethodes, waaronder online lotenverkoop, is er altijd een geschikte manier om loten te verkopen en zo geld op te halen voor de club.

Al 3.000 deelnemende verenigingen
Maar liefst 3.000 verenigingen hebben zich al ingeschreven voor de komende actie. Nog niet eerder stond de teller zo hoog rond deze tijd van het jaar. Dit benadrukt de pure noodzaak van extra inkomsten voor verenigingen, nu zij nauwelijks geld in het laatje krijgen.

Loten kopen
Voor het geval je niet benaderd wordt door een enthousiaste lotenverkoper kan je natuurlijk gewoon thuis vanuit je luie stoel onze club steunen door HIER je loten te kopen!

Superloten
Om onze opbrengst van de Grote Clubactie een boost te geven, kun je ook Superloten kopen. Eén Superlot staat gelijk aan 50 Grote Clubactie-loten en heeft dus een waarde van € 150,-. Hiervan gaat ook 80% (=€ 120,-) direct naar onze club.
Superloten worden voornamelijk verkocht aan bedrijven en sponsoren, maar ook aan seniorenteams.
Superloten kan je HIER online kopen.

Lotenverkopers
Loten verkopen doe je natuurlijk voor de club. Maar het is wel zo leuk als je zelf ook nog extra wordt beloond! Ook dit jaar geeft de Grote Clubactie weer veel gave prijzen weg aan de lotenverkopers.
Alle info voor de verkopers van loten vind je HIER

Heb jij al 20 loten of meer verkocht dan ontvang je een 20-loten-waardebon. Met de waardebon krijg jij flinke korting op leuke dagjes uit, gratis entreekaartjes en leuke aanbiedingen bij het uitzoeken van een nieuwe sportoutfit.

Nieuwsgierig wat er allemaal op de waardebon staat? Alle gave acties en kortingen die jij verdient wanneer je 20 loten of meer hebt verkocht kun je HIER bekijken.

Hoofdprijs Grote Clubactie Loterij 2020

2e prijs
Auto Seat Mii electric, 4 jaar zorgeloos rijden

3e prijs