Batje gevonden en HULP ECHT nodig

Vorige week maandag heeft Adesh zijn batje laten liggen. Mark 5 rubber. Wie heeft het batje gevonden? En waar neergelegd?

De oproep om je in te zetten voor je Vereniging is op enkele punten een noodoproep. Heel belangrijk  en het vraagt spoed. Sander heeft geen tijd meer om wedstrijdsecretaris te blijven. We zijn al een lange tijd aan het zoeken naar een opvolger of opvolgster. Helaas nog niet gevonden. Dus nu bij dezen.Sander wil die graag inwerken. Maar hoe dan ook hij stopt. De formulieren moeten nog een competitie ingediend worden bij de bond. Wie gaat dat doen? Kortom, een ernstige vastloper dreigt. WIE wil de taak op zich nemen?

Nog een noodoproep. Op de zaterdagochtenden dat onze twee jeugdteams spelen, hebben we iemand nodig die de deur opent om 10.00 uur en als gastvrouw/gastheer optreedt. WIE wil deze taak op zich nemen. Het zijn 5 ochtenden. Dus als een paar leden het oppakken…

Nog een noodoproep. Het jeugdteam 2 heeft geen ouder met een auto. Dus voor uitwedstrijden zoeken we hard naar een of meer leden, die het team kan rijden…..en als je kan coachen, dan is dat batuurlijk mooi meegenomen voor het team.

Nu nog een paar gewoon belangrijke oproepen:

Op de zaterdagen, dat onze landelijke teams thuis spelen, hebben we steun in de keuken nodig. Hand- en spandiensten. MarcelN. zoekt bovendien naar leden, die een keer willen koken voor de aanwezigen.

Op de zaterdagen dat de jeugd en de landelijke teams thuis spelen, willen we natuurlijk nu onze eindelijk bereikte mogelijkheid om de wedstrijden op You tube uit te zenden, gaan gebruiken. Meld je aan bij Herman van Haasteren. Hij maakt je wegwijs.

MOCHT JE MEER INFO WILLEN: Marcel Nabarro en Leen Speelman zullen die graag geven.
Als iedereen het aan een ander overlaat, hebben we een groot probleem, dat zal duidelijk zijn.

in hoopvolle afwachting,

Het bestuur