Automatische incasso in de week van 8 oktober

Beste mensen,

De oproep om de contributie te voldoen middels een machtiging heeft tot op heden het volgende opgeleverd:

• 107 leden hebben aangegeven middels automatische incasso de contributie te willen voldoen
  •  35 leden hebben aangegeven niet middels automatische incasso de contributie te willen voldoen
  •  90 leden hebben nog niet gereageerd, ook niet na een een persoonlijke mail….

In de week van  8 oktober 2018 zal de contributie middels automatische incasso geïnd worden bij de leden die hiervoor een incassoformulier hebben ingeleverd.

Overige leden, die nog niet de contributie hebben voldaan, zullen in dezelfde week, via de mail, een factuur ontvangen.

Nog niet gereageerd, maar wil je wel middels automatische incasso de contributie voldoen? Stuur dan voor 7 oktober het machtigingsformulier retour.

Vragen? Of wil je nogmaals het machtigingsformulier via de mail ontvangen?
Mail die dan naar gerrie-ttvtt@ziggo.nl

Gerrie Koopman
penningmeester