Achterom vooruitkijkend

Afgelopen dinsdag hebben we de agenda van onze jaarlijkse ALV in select gezelschap afgehandeld. Daarnaar terugkijkend betekent het voor het vooruitkijken in de komende tijd:

Het bestuur heeft groen licht om de weg van het realiseren van zonnepanelen op ons gebouw verder te vervolgen. Ook financieel mag het bestuur hierin stappen zetten.

De Barcommissie zal alle teams, die ingeroosterd zijn voor een bardienst benaderen. De ALV staat er achter, dat het voor ieder team een verplichting is om de bar te bezetten. Als een team verzaakt, betekent dat het betalen van een boete van € 25.-. Ook daar ging de ALV bij handopsteking mee akkoord.

Uitnodiging: Op zondagochtend en het begin van de middag van 15 september spelen in onze zaal de meisjes kadetten “van” Bettine. Iedereen is van harte uitgenodigd om te komen kijken en genieten van de strijd om een plek in het Europees jeugdkampioenschap. Er is vanaf een uur of 10.00 ook barbezetting nodig. Wie wil wel een uurtje, of twee uurtjes de bar doen? Tussen 10.00 uur en uiterlijk 15.00 uur.
En Herman gaat, als het er in de wedstrijden om gaat, videostreamen. Ons landelijk debuut.

Verzoek: Aangezien ik zondag op zomervakantie ga naar IJsland, lekker 12 graden, verzoek ik iedereen die vragen heeft of iets wil delen met het bestuur, dat te doen via Marcel Nabarro of Jan Snepvangers of Hossein Rashidi.  Reden alleen al is, dat ik waarschijnlijk regelmatig fysiek onbereikbaar ben en het is vast ook wel verrassend voor me om te merken hoe het is zonder een paar weken TT-communicatie. De 14e weer terug. Onthoudingsverschijnselen?

Iedereen een goede start van de competitie gewenst en de recreanten?: leuk, hè, tafeltennis.

2 gedachten over “Achterom vooruitkijkend

1. Beste Leen,
    Allereerst wil ik je als liefhebber van Scandinavië, een prachtige ontdekkingsreis toewensen. (in het jaar 1978, werd ik enthousiast gemaakt, om naar de Noordkaap te fietsen, een tocht van 3700 km, van le Champion uit Zaandam. Mijn voornaamgenoot en ik hebben er ook nog maar een terugweg aan vastgemaakt, door Finland en Zweden, om ons vervolgens door de Torline af te laten zettenin de havens West).Hoop voor je dat het GEEN low budget reis is, en dat je comfortabel van IJsland mag genieten. Ik ben benieuwd naar je relaas, daar ik IJsland én Groenland, nog gaarne wil bezoeken. Hartelijke groet,
    Hans