Aanmelden clubkampioenschappen!

Beste Slagvaardige Tempo Teamers,
Nu je zaterdag 13e juni in je agenda hebt gezet om spinnend, kappend, schuivend, blokkend, …. de bij jouw niveau passende beker te bemachtigen, nog heel graag je aandacht voor het volgende.
Zoals je al kon lezen, is er aansluitend aan het toernooi MUZIEK. De DJ is al gevraagd en die heeft zo’n beetje alle muziek bij zich die je je maar kunt wensen.

Het Bestuur nodigt jullie van harte uit om je partner, je kinderen al dan niet met hun partners mee te laten komen naar de Clubkampioenschappen en/of de aansluitende feestavond (overdag is publiek natuurlijk ook méér dan welkom). Dit is wat we ons bij deze dag voorstellen: een feestelijk toernooi met aansluitend een feestavond. Pia schijnt de avond op de dansvloer te openen!
In verband met de organisatie moeten we inzicht hebben in het aantal spelers/feestgangers (bijv. hoeveel soep en broodjes) en vragen je heel dringend om je vòòr maandag 8 juni aan te melden!
De aanmeldpagina vind je HIER

En dan zien we je heel graag ontspannen op tijd verschijnen op de 13e. De € 5,-inschrijfgeld kun je aan Wim Knaap afdragen. Bij hem meld je je aanwezigheid ook, hij is de hoofdorganisator van het toernooi.

We kijken vol vertrouwen uit naar een geslaagde jaarafsluiting met veel enthousiaste deelnemers, overdag en ‘s avonds

Bedankt voor de medewerking!
Het Bestuur

2 gedachten over “Aanmelden clubkampioenschappen!

1. Nee dat is niet gekoppeld. Het aanmelden is meer voor de pan met soep en de broodjes. Het inschrijven voor de wedstrijd gebeurd ter plekke bij Wim.
      Verder is dit de eerste keer dat we deze manier van aanmelden uitproberen. Als er veel mensen zijn die zich niet aanmelden en wel komen spelen dan schiet zowel het systeem als de soep en de broodjes tekort…

Herman