Trainingen met Bettine Vriesekoop

Enkele weken geleden zocht Bettine Vriesekoop, ons meer dan bekende ex-lid (dat is ze naast alle andere mooie clubs waarvoor ze heeft gespeeld) contact met Marcel Frijhoff: ze wil namelijk naast al het andere waar ze haar hart inlegt, ook weer graag en met plezier bezig zijn met haar en onze passie tafeltennis, dat zij zo héél goed van binnenuit kent: technisch, tactisch en mentaal.
Bettine geeft sinds kort training op een paar plekken in Nederland en wil dat ook graag bij ons gaan doen. Ze nodigt iedereen uit, los van het niveau waarop je speelt.

Na ons eerste en blijvende enthousiasme zaten we als bestuur natuurlijk met de vraag hoe we dat concreet kunnen maken. En daar zijn we uitgekomen.

Op suggestie van Bettine kunnen we een training aanbieden, die door de deelnemers betaald wordt.

Wanneer vindt de training plaats? Op vrijdagavonden die niet gebruikt worden voor competitie.
Hoe lang duurt de training? Anderhalf uur, van 19.30 tot 21.00 uur.
Wat kost een les? De kosten bedragen € 15.-. per keer. Cash te voldoen.
Hoe groot is de groep maximaal? De groep is maximaal 10 spelers groot.
Bij hoeveel deelnemers gaat de training door? Bij 4 of meer intekeningen gaat de training door.
En hoe geef ik me op? Via de link in de rechter kolom van de site.
En als de groep vol getekend is? Dan kun je intekenen op 2 reserve plaatsen.
Als je onverhoopt verhinderd bent, geef dat dan z.s.m. door via dezelfde link in de rechterkolom. Daar kan je je afmelden, zodat de reserves weten dat ze mee kunnen doen. De reserves houden zelf in de gaten of er een plek vrij komt.

Ik ben geen lid van Tempo-Team of US. Mag ik dan ook meedoen? Ja, zeker. Alleen betaal je per keer € 5.- meer. Dat is voor onze Vereniging.

We zijn nieuwsgierig naar jullie reactie.

Bettine Vriesekoop tafeltennister, journalist, auteur

Bettine Vriesekoop  http://www.bettinevriesekoop.nl/
Leen Speelman, namens het bestuur.

4 gedachten over “Trainingen met Bettine Vriesekoop

1. Wat een fantastisch initiatief van Bettine Vriesekoop en van de club.

Helaas kan ik deze data niet, ik hoop dat dit initiatief alle partijen bevalt en dat er wellicht een vervolg in zit, dan hoop ik hieraan te kunnen deelenemen.

mvg Gilbert Dordregter

2. Super dat Bettine trainingen wil gaan geven bij Tempo Team.
    Dit is weer een goede ontwikkeling voor de club !!!