Edo Tielrooy overleden

Veel te vroeg is op 46 jarige leeftijd overleden onze clubgenoot Edo Tielrooy, speler van team 3. Zoals bekend was hij ongeneeslijk ziek, maar  hij is niettemin schokkend onverwacht door de dood overvallen. Een week ervoor had hij nog met groot genoegen een nieuwjaarsreceptie van z’n werk meegemaakt, gezellig op de club de clubkampioenschappen bekeken en was verleden week zaterdag zelfs in de vrieskou nog een “gezond” stukje gaan fietsen.

Maar zondagavond belde hij omdat ie zich verontrustend beroerd voelde en hulp nodig had om de dag erna naar het OLVG te kunnen. Daar werd echter geen reden gezien hem op te nemen. Weer thuis bleek hij telefonisch onbereikbaar. Een bevriende buur is vervolgens dinsdagavond bij hem langs gegaan en trof hem in een zo ernstige toestand aan, dat hij hem onmiddelijk via 112 heeft laten opnemen. Maar dat mocht niet meer baten en in de vroege ochtend van vrijdag 25 januari is hij gestorven.

Edo was een gepassioneerd tafeltennisser en  een betrokken clubman. Hij was op grond van z’n kwaliteiten en lange ervaring altijd bereid tot het geven van meningen en adviezen, hielp als “materiaalspeler” met het herstel van afgeragde batjes voor de jeugd, gaf als “noppenexpert” mindere spelers regelmatig tips&trucs voor het bestrijden van dit rampzalige wapen  en was van plan, als hem de tijd gegeven zou zijn, om zijn ervaring als jeugdtrainer – opgedaan bij Amsterdam 78 – aan Tempo-Team ten dienst  te stellen. Het heeft niet zo mogen zijn. We zullen hem missen.

De uitvaartplechtigheid zal vrijdag 1 februari a.s. om 12.30u. plaatsvinden bij de Nieuwe Oosterbegraafplaats. Nadere informatie hierover volgt.

edo_web