Wim Knaap, onze hoofdtrainer, stopt

Beste Leden,
Diegenen die vanavond het mooie weer hebben getrotseerd en gekozen hebben voor training van Wim Knaap, hebben van hem te horen gekregen, dat het zijn laatste groepstraining was. Heel veel jaren, namelijk vanaf eind vorige eeuw, heeft Wim van harte de toppers en het aanstormend talent onder zijn hoede genomen. Hij heeft dat altijd vanuit zijn clubliefde en zijn grote liefde voor het tafeltennis gedaan.
Die liefde is niet over, maar door zijn werk ziet hij geen kans meer om iedere donderdag aanwezig te zijn. Ook ziet hij dat er in feite een uitbreiding van training nodig is. Die intensiteit is al helemaal uitgesloten. Na al die jaren is het ook wel een beetje welletjes, vindt hij
Met grote dankbaarheid en waardering zullen we zaterdag op de clubkampioenschappen nog aandacht besteden aan zijn terugtreden als hoofdtrainer.
Het bestuur buigt zich uiteraard over opvolging en vanuit welke visie op de verdere ontwikkeling van onze vereniging de vacature moet/kan worden ingevuld. De eerste gedachteontwikkeling heeft plaatsgevonden. We houden jullie op de hoogte.
Kom je zaterdag meedoen met de clubkampioenschappen? En wie neemt een vrije dag en de leiding op zich: juist: Wim Knaap.
Top Wim,
Leen Speelman
namens het bestuur.

1 gedachte over “Wim Knaap, onze hoofdtrainer, stopt