Voor ieder wat nieuws; en werk aan de winkel..

Heb je Emiliano extra stralend zien rondlopen – overigens ook korter behaard, dus zichtbaarder -, dan komt dat doordat hij zondag geslaagd is voor zijn diploma TT2: trainer niveau 2. Emiliano is eerste klasse, maar ja met opleidingen werkt dat niet zo. Bij het begin beginnen.
Minder bekend voor de meesten is onze ook geslaagde Sabrine. Zij is lid bij ons, maar door knieprobleem al een tijd niet geweest. Sportlerares uit Tunesië, die nu als beginnend tafeltennisster ook beginnende jeugd mag begeleiden. Beiden van harte. Fijn voor onze club dat we niet alleen goede trainers hebben, maar nu ook gecertificeerde.

Binnenkort hangen er drie nieuwe sponsorborden. Dankzij dit prachtig sponsorgebaar kan al onze jeugd nu tweemaal per week training krijgen. Dank, dank. En de sponsorborden zijn natuurlijk ook reclameborden, hè. Je koopt je bloemen toch ook bij de Buitenveldertse Bloemenshop!

We zijn als bestuur, met penningmeester Gerrie voorop, heel nieuwsgierig hoe Sponsorkliks gaat lopen Heb je al online gekocht via onze Sponsorkliks? Rechts boven op onze site, hè. Hard nodig. We hebben er geen vrienden meer bij gekregen, snik. Word vriend. Ook een klein bedrag is een belangrijke bijdrage.

We hebben nog 10 leden die niet betaald hebben. Dat is voor de club een bedrag van ruim € 1.000,-! En Gerrie maar mailen en bellen. Hé, het is vrijwilligerswerk hoor!

Komende twee maanden ga je Romeo Jones (58) vast wel een keer tegenkomen. Hij loopt stage op maandag, donderdag en vrijdag. Hij is trainer van de Surinaamse jeugd. Dan wil je natuurlijk eindelijk ook wel eens winnen van Venezuela, Colombia, Guyana, .. Romeo is trainer op niveau 1, het hoogste niveau in Suriname. Hij wil zichzelf verder verbeteren. Overigens, hij is bij Tempo-Team begonnen. In de Willibrordusstraat.

Zaterdag 3 februari spelen ons 1e en 2e thuis, vanaf 16.00 uur. Dit seizoen gaat een door Mark opgeleide speler een aantal wedstrijden met ons eerste meespelen. Komende zaterdag is dat de eerste keer. Hij heet Joseph Langham-Ferreira (21). Dus dat belooft wat. Kom ons eerste en tweede aanmoedigen. John is overigens fantastisch begonnen met drie gewonnen partijen. Voor wie het niet weet: er wordt gespeeld in de promotieklasse van de 1e divisie. Ons 2e heeft ook grootse plannen en is goed begonnen. Wie weet.

Oh ja, alle vier onze jeugdteams hebben zaterdag ruim gewonnen. Ons vierde en nieuwe jeugdteam zelfs met 10-0. Gefeliciteerd allemaal.

We zijn bezig met het regelen van betaalbare schoonmaak en hopelijk gaat dat lukken. Spontane hulp blijft meer dan welkom. Maak zelf tafels schoon, er zijn doekjes voor. En hoe heerlijk is het om eens met een grote veger door de zaal te lopen en het vele stof te vangen. Incidenteel helpt ook! Of kun je een structurele bijdrage aanbieden?

Nu René niet meer in dienst is via de stichting hebben we problemen met de barbezetting. Maandag is geregeld door de trainingsgroep. Onder leiding van allesdoener Herman. Heerlijk.

Dinsdag doet René de bar, daar zijn we natuurlijk ook al weer heel blij mee. Donderdag en vrijdag vraagt dus om een oplossing.

Het bestuur vraagt daarom de thuisspelende teams om de bar te verzorgen. Idee is, dat de nietspelende leden van het team de bar doen. Alle teams zijn rijk voorzien. Bijna allemaal vijf leden, dus deze donderdag kan dat hopelijk al succesvol ingaan. Ik zal als mijn opa-oppasrol er opzit ook komen om te helpen.

O ja, online bestel je voortaan via Sponsorkliks Mijn hele familie ingeschakeld, trouwens. Hoe kooplustig en uitgebreid is jouw familie?

Nog veel meer aan de orde zijnde, bedankt voor je aandacht. Wordt vervolgd.

O ja, o ja,  dan is er ineens cake, soep of zijn er muffins, Chinese cakes. Dank je wel allemaal. Samen groot(s).
Grote dingen kunnen nooit door een mens tot stand gebracht worden (Steve Jobs).

1 gedachte over “Voor ieder wat nieuws; en werk aan de winkel..

1. Mooi stuk.
    Gefeliciteerd Emiliano en Sabrine .
    Afgelopen zaterdag hebben alle jeugdteams thuis gespeeld met super goede resultaten.
    Veel ouders hebben geholpen met de bar, ook afgelopen zondag.
    Bedankt daarvoor.
    Met zijn allen kunnen we veel bereiken, dat maakt een club groot, daar ben ik het helemaal mee eens .