Paspoort gevonden? En Barruimte: tips.

Al een paar dagen geleden is Ion Ermurachi zijn paspoort en NTTB-ledenpasje kwijt geraakt. Hij hoopt dat een van ons deze gevonden heeft. Ben jij dat: een belletje naar 06-13915815 en Ion is super blij.
Did anyone found the passport of Ion Ermurachi???
Avez-vous trouvé le passport d’Ion Ermurachi?
Haben Sie vielleicht die Reisepass von Ion gefunden?
Chinees, Portugees, Fries, ….
Wat zijn we multi-cultureel, hè.

Wat tips voor het gebruik van de barruimte. In de wandkast zijn nu klerenhangertjes, zodat je daar je jas kunt ophangen.
Bovendien, binnenkort zijn er ook haken in de kleedkamers, waardoor je daar je kleren goed kunt ophangen en er geen enkel argument meer is voor het al dan niet exhibitionistisch omkleden in de barruimte. (Kan m’n kleren niet kwijt.)

Voorts: In de vakken van de net genoemde wandkast kun je ook je tas “kwijt”. En sinds gisteren staan er in de zaal nieuwe banken langs de kant. Daaronder kun je ook gemakkelijk je tas schuiven. Daar zijn de banken op uitgekozen. Wat mij en enkele anderen betreft, is dat ten koste gegaan van het zitcomfort. Dus de bar zit lekkerder. Echter, als je daar wil gaan zitten,zijn soms bijna alle stoelen en tafels bezet met tassen en jassen en zit er niemand. Gereserveerd?????
TIP: behandel de barruimte gastvrij en bezet dus geen tafels en stoelen met jassen en tassen. Bordje voor op de muur? Neeee, niet nodig.

En vandaag zijn containers en keet weggehaald. We worden steeds zichtbaarder.

Hoera,

2 gedachten over “Paspoort gevonden? En Barruimte: tips.

1. Het zandprobleem (binnen en buiten) zou misschien nog eens getackled kunnen worden. (buiten: grondzeil?, binnen: veegploegen?)

2. Buiten moet de gemeente zo snel mogelijk tegelen tussen de stoep en onze bestrating. Dat gaat het probleem (grotendeels? hopelijk helemaal!) oplossen. René e.a. vegen en zuigen, vechtend tegen de bierkaai.
    We nemen je aanbod graag aan.