Menereis Sports, onze nieuwe sponsor

Beste mensen,
Was het je al opgevallen? De banner van Game11 is vervangen door die van Menereis Sports uit Soest. Game11 heeft na enkele jaren van positieve samenwerking onze club een sponsoraanbod gedaan dat naar onze mening te gering was, zodat we op zoek zijn gegaan naar een nieuwe sponsor. Die hebben we gevonden in Menereis Sports.
Je zult ons eerste en tweede team vanaf september in onze oorspronkelijke kleuren oranje/zwart zien spelen met het embleem van Menereis Sports op de voorkant van het shirt. Onze landelijke teams spelen dus in een ander tenue dan de competitieteams in de afdeling, dat is overeenkomstig ons beleid. Wel beide in hetzelfde natuurlijk: zo vallen ze mooi op. Behalve dat Menereis Sports onze eerste team ruim aankleedt (shirt, short, schoenen, trainingspak, e.d.) en ook ons tweede team (shirt, short, trainingspak) ) vraag je je als Tempo-Team wellicht af: “wat mogen we nog meer van Menereis Sports verwachten?”
Menereis Sports belooft ons een snel leverende winkel te zijn (indien voorradig), die vanaf € 20.- portvrij levert. Vandaag besteld, morgen in huis.
Ga je naar de winkel, dan krijg je 10% afhaalkorting (uitgezonderd op Butterfly). Je hebt geen pasje meer nodig. Vertellen dat je lid bent van Tempo-Team is voldoende. Menereis Sports zegt goede service te leveren en deskundig advies. Hij wil bovendien concurrerend zijn in prijs. Als vereniging bestellen we vanaf nu bij Menereis Sports. Mochten we elders goedkoper terecht kunnen dan zijn we na overleg met Menereis Sports daar vrij in.
Als leden zijn jullie, dat spreekt voor zich, volledig vrij om te kopen waar je wil. Uiteraard zijn we als vereniging blij als je daarbij in de eerste plaats aan Menereis Sports denkt.
In ons nieuwe gebouw gaat Menereis Sports ook gezonde sportdranken leveren.
Het contract geldt voor één jaar met de intentie al samenwerkend de sponsoring uit te laten groeien.
We zijn er blij mee.
Namens het bestuur,