Nieuwe accommodatie

Voor actuele info over de nieuwbouw zie HIER
Dinsdag 18 maart 2014 ging de boeken in als een historische datum voor Tempo-Team. ‘s Middags rond 14:00 uur werd na jarenlange onderhandelingen met tal van betrokken (overheids)partijen eindelijk een mijlpaal gezet voor de ontwikkeling van een nieuw clubgebouw: de intentie-overeenkomst met Stadsdeel Zuid en het Projectmanagementbureau Zuidas werd in een feestelijke bijeenkomst op de huidige locatie ondertekend.
Daarmee kwam de weg vrij voor ontwikkeling en bouw van een splinternieuw clubgebouw aan de Kennedylaan, in de door ons van meet af aan gewenste omgeving.

intentie-overeenkomst 140318
aan tafel vlnr: Jan Olthof (Zuidas), Hans van den Berk (Tempo-Team), Paul Slettenhaar en Egbert de Vries (Stadsdeel Zuid)

Stadsdeelvoorzitter Paul Slettenhaar memoreerde in zijn inleidende toespraak de lange en rijke historie van de vereniging en sprak de wens uit dat in 2038 het 100-jarig bestaan op de nieuwe locatie gevierd zal kunnen worden. Om de namens Zuidas ingebrachte deadline van ingebruikname rond eind 2016 te halen zullen alle betrokken partijen zich maximaal inzetten.

zie ook: Zuidas Nieuws

(meer foto’s hier)