Net niet

Vandaag hoorde ik (ben op vakantie), dat ons eerste jeugdteam 1 punt tekort is gekomen om te promoveren. Veel spannende wedstrijden in vijven, eindstand tegen DOV was 5-5. Die promoveert en de stand laat zien, dat we even sterk zijn.
Jammer, heel jammer voor jullie, mannen. Trouwens, ik bedacht, dat het de eerste keer voor jullie is, dat jullie niet promoveren, hè.
Nu eerst maar eens een tijdje weer lekker vrij spelen en trainen, straks de Amsterdamse jeugdkampioenschappen, dan de clubkampioenschappen en dan na de vakantie je warmlopen voor de nieuwe competitie. Heel grote kans dat het dan gaat lukken.
O ja:
Vanaf morgen kunnen jullie en kan iedereen spelen, trainen op nieuwe tafels!

Morgen worden de 10 nieuwe tafels gebracht!

En er ziin NOG OUDE TE KOOP.
Groeten uit Kopenhagen,

2 gedachten over “Net niet

1. Kleine nuance hierbij:
    In de jeugdcompetitie is er in het voorjaar eigenlijk geen sprake van promotie en degradatie. Voor het volgende najaar worden de dan deelnemende teams helemaal opnieuw ingedeeld op grond van de teamrating van dat moment. Dit omdat jeugdteams er heel anders uit kunnen zien dan een jaar eerder en omdat de speelsterkte van de spelers sterk veranderd kan zijn. Als de vereniging denkt dat een jeugdteam hoger kan spelen dan voorheen kan dat met een gerust hart bij de nieuwe aanmelding aangevraagd worden.