Marleen geeft training en belangrijk nieuws

Beste mensen,
Vorige week moest Marleen plotseling overwerken en daardoor gaf ze geen training. Ik zag haar bericht pas dinsdag. Dus maandagavondspelers, Marleen gaat gewoon door met de training.
Herman en ik zijn er morgenavond beiden niet. Zorg er voor dat je tegen betaling toch je drankjes kunt drinken.

René is twee weken met vakantie. De bar wordt waargenomen door Cees op maandag overdag, twee dinsdagavonden Leen, deze donderdag Gerrie en volgende week donderdag Floris. Kortom hoera, opgelost. En, René, we hopen ondertussen dat je van het mooie weer in ons land geniet.

De erg oplettende gebruikers van de website hebben vast al gezien dat de banner van Game11 is verdwenen. Helaas was het voor ons als Tempo-Team niet meer aantrekkelijk genoeg om met Game11 als sponsor van onze club door te gaan. Game11 kwam o.a. met een beperkte sponsoring doordat de verkoop aan de leden onder de verwachtingen was gebleven.
Onze nieuwe sponsor is Menereis in Soest. Als je binnenkort ons eerste en tweede team in oranje shirts ziet rondlopen met naast onze eigen naam Menereis op het shirt, dan weet je nu hoe het zit.
Voor de club zullen we in principe onze bestellingen bij Menereis doen. Jullie zijn uiteraard vrij te kopen waar jullie willen, waarbij we Menereis van harte aanbevelen. De korting bij Game11 is vervallen.
Meer info ontvangen jullie zodra de afspraken met Menereis schriftelijk zijn vastgelegd.

Alvast: de ALV is op de eerste dinsdag van september: de 6e dus.

Over de bouw en de kosten van de bouw heel binnenkort meer. Behalve dat het gebouw de hoogte in gaat – ben je al wezen kijken? – zijn de kosten ook hoger dan het beschikbare budget. De uitnodiging hoe je daaraan kunt bijdragen volgt binnenkort.

Topspingroeten,
Leen Speelman