Loek Keek, broer van Nico, overleden

Beste leden en zeker de oudgedienden,
Gisteren bereikte ons het verdrietige bericht dat Loek Keek, de broer van ons lid Nico, is overleden. Zeker de oudere leden zullen Loek goed kennen. Hij was echt een persoonlijkheid in tafeltennisland. Een aantal van ons heeft met hem en een flink aantal zeker ook tegen hem gespeeld.
Vandaar dat Nico vroeg het overlijden van zijn broer binnen de club bekend te maken en het volgende door te geven:
De crematie van Loek is aanstaande maandag 29 augustus om 12.30 uur in Crematorium Westerveld.
Het adres is Duin en Kruidbergerweg 2-6 te Driehuis
Na de plechtigheid is er gelegenheid tot condoleren in de Vrijburch, Vrijburglaan 2 te Heemskerk.

Leen Speelman

2 gedachten over “Loek Keek, broer van Nico, overleden

1. Een kleurrijk en humorvol mens. Hij heeft (in het SNL) een jaar training aan de jeugd gegeven. Elke training begon met een kwartier moppen vertellen,