Kerstwens 2018

HET BESTUUR

En vooral ook een sportief Nieuwjaar!!
Blokkend, spinnend, contra spelend, gewoon schuivend of ….”wat een wind”…

Hoe was het jaar?
Met een korte blik terugkijkend zien we, dat er veel is om blij mee te zijn. Bijvoorbeeld het eindejaarstoernooi met 56 deelnemers en extra gastronomisch aangekleed met veel lekkere hapjes, verzorgd door verschillende leden. Ter gelegenheid van ons 80-jarig bestaan hadden 11 teams besloten kampioen te worden. Dus stonden er meer dan 40 bekers klaar om uitgedeeld te worden.. Gevolg van het grote aantal deelnemers was wel, dat er daardoor onvermijdelijk individueel minder wedstrijden werden gespeeld dan normaal. Meer tijd voor elkaar dus.
Terugkijkend ziet het bestuur ook afgelopen jaar een hartverwarmende enthousiasme bij veel spelers. Wanneer je ook op de club komt: het lijkt wel of er altijd wordt getraind of wedstrijden worden gespeeld. Als bestuur en andere organisatoren weet je dan weer waarvoor je alle inspanningen doet.

Hoe wordt het nieuwe jaar?
Hoe het precies gaat worden, weet natuurlijk niemand. Wat we wel weten, is dat er vast geen 11 kampioenen tegelijkertijd in een competitie zullen komen. Of is zelfs dat wonder mogelijk???
Wat we zeker weten, is dat we in deze tijden van groei en het voor de wind gaan ook veel handen nodig hebben om alles wat er te doen valt voor elkaar te krijgen.
En wat we nog zekerder weten, is dat als we ons allemaal positief en sociaal opstellen, dat dan de goede sfeer nog verder kan groeien, zodat het ook komend jaar meer dan aantrekkelijk is om naar onze club te komen en daar met elkaar te genieten van het besmettelijke tafeltennisvirus. De snelste balsport die er is. Het spel met de meeste grappige situaties en verrassingen.
Volgend jaar kan dat ook wat onze hoogste teams betreft naar verwachting via YouTube bevestigd worden, als we onze livestreaming voor elkaar hebben.

We wensen jullie allemaal dus weer veel tafeltennisplezier toe. Veel vrolijke en waardevolle gesprekken aan de bar of buiten op het bankje. Samen verder bouwend aan een weer succesvol Tempo-Team-jaar. Te beginnen met het Jos Zuijderwijkdubbeltoernooi op zaterdag 5 januari.

Namens het bestuur,
Leen Speelman,
Voorzitter.

1 gedachte over “Kerstwens 2018

1. Hallo Leen,
    Bedankt weer voor je mooie stukje, wederzijds fijne feestdagen en alvast de beste wensen voor 2019. We gaan er met z’n allen weer een mooi Tempo-Team jaar van maken.
    Kerstgroet,
    Jan Snepvangers