Jeugd! Twee kampioenen

Feest: gisteren waren de laatste, succesvolle wedstrijden van deze najaarscompetitie. En wat we hoopten en ook wel verwachtten: de jeugdteams 1 en 3 zijn kampioen geworden.

Gefeliciteerd allemaal. In de eerste plaats jullie die de wedstrijden speelden, maar natuurlijk ook jeugdtrainer John en zijn assistent Emiliano. Prachtig resultaat.

De ouders, die dit allemaal mogelijk maken: bedankt en gefeliciteerd. Een extra bedankje voor onze jeugdsecretaris: Marcel Nabarro. Volgend seizoen nog weer een jeugdteam er bij; zesde klasse. Je stimulerende inspanningen worden hoog gewaardeerd.

Jeugdteam 2 heeft zich sterk gehandhaafd in de eerste klasse. Wie weet, volgend seizoen?

gisteravond zijn de kampioenschappen in onze bar en zaal feestelijk gevierd: de chocoladeletter K van kampioenschap gaat wellicht een traditie worden…

Leen,

namens het bestuur.

3 gedachten over “Jeugd! Twee kampioenen