Jeugd: basisscholencompetitie

Afgelopen zaterdagochtend ontvingen we op de club een aantal kinderen van verschillende basisscholen. Ze doen mee aan een competitie van vier rondes. Afgelopen zaterdag was de tweede ronde bij ons.

In februari is de derde ronde bij ttv Diemen. Datum en plaats worden later bekend.(Kan ook IJburg worden.)

Waarom ik dit schrijf?

Nou, als je op de basisschool zit en je kunt nog een of meer kinderen van je school enthousiast maken om mee te doen, dan kan dat nog steeds. Dan begin je gewoon in de derde ronde. Het is in principe op zaterdagochtend.

Een foto van de kinderen, die genoten hebben van onze prachtige zaal, hun wedstrijden en van Frank, die het allemaal perfect organiseerde.

Doe je mee?

1 gedachte over “Jeugd: basisscholencompetitie

1. Dit is top werk Leen!
    Ik geev les naar veel basis scholen in Alkmaar, misschien we kunnen een vriendeiljk wedstrijd opzetten?
    Alkmaar tegen Amsterdam!!!