Help je club en koop ledenobligaties!

Tempo-Team moet na ruim 30 jaar plaatsmaken voor de nieuwbouw van de Zuidas. In december 2016 verhuizen we naar een prachtige plek, naast het De Mirandabad, waar een  ‘tafeltennispaleis’ wordt gebouwd.  Een mooi modern licht gebouw, met een prachtige houten vloer, een etage met een tribune en een gezellige barruimte.

Al tijdens het keuzeproces voor de beste aannemer werd duidelijk dat het financieel tegenvalt. Tempo-Team heeft een goede uitkoopsom van de gemeente bedongen en lang leek het dat we het ook met dit bedrag zouden redden. Door verschillende oorzaken maar vooral het tijdstip van de bouw (aantrekkende economie, hogere aannemerskosten en welstandseisen) komen we niet meer uit.

Uiteraard hebben we gezocht naar bezuinigingsmogelijkheden en die ook gevonden. Daarbij willen we graag dat dit schitterende gebouw ook kwalitatief  goed wordt afgebouwd en dus niet teveel beknibbelen op bijvoorbeeld de inrichting van de barruimte en de  keuken.

Om ons nieuwe clubgebouw mooi af te bouwen is maximaal nog honderdduizend euro nodig. Daarvoor kun je naar de bank gaan maar dat is duur geld. Daarom hebben we besloten om onze leden en oud-leden te vragen om te investeren in onze mooie club door één of meerdere obligaties te kopen.

We streven er naar € 100.000,- op te halen door 400 ledenobligaties van elk € 250,- uit te geven. Elk jaar (vanaf 2018 of zo mogelijk eerder) betaalt de vereniging Tempo-Team in december 40 ledenobligaties (€ 10.000,-) en een éénmalige rente uit. Ieder jaar wordt een eindcijfer geloot voor de obligaties die afgelost gaan worden. Daarbij wordt een eenmalige rente betaald die in 2018/2019 1% bedraagt en de jaren daarna per twee jaar oploopt naar 5%.

Iedereen die Tempo-Team een warm hart toedraagt roepen we op om één of meerdere ledenobligaties te kopen!

Enkele leden van Tempo-Team zijn ambassadeur voor deze ledenobligaties en zij kunnen je alles vertellen over hoe het precies werkt en waarom dit voor jou en de club een win-win situatie is.

DOE MEE !

Onze ambassadeurs zijn:

Leen Speelman, Michel Vos, Jan Snepvangers en Marcel Frijhoff

Download hier: flyer obligatielening en prospectus obligatielening

3 gedachten over “Help je club en koop ledenobligaties!